13 januar 2007

Kanten er nået...

1 uge senere end forventet :o)

Jeg tror faktisk, at denne aflukningsmetode er ved at være min yndlings til sjaler. Den giver en god løs kant, der kan gi' sig i udblokningen. Jeg strikker vrang på retsiden med garnet foran pindene: strik 2 vr, *flyt dem tilbage til venstre pind, strik dem vrang sammen og strik en vrang* gentages til det er slut :o)

Icarus-sjalet er dejligt nemt at strikke: jeg synes at rytmen er nem at finde i mønsteret og det fortsætter egentlig også i yderborten. Det eneste minus i opskriften er: at man skal strikke 2 pinde mere i mønster 1 end beskrevet, for at få maskerne til at passe !!
Så jeg ku' også godt finde på at strikke nr. 3 af denne model.
Iaften skal der strikkes babytøj til Matador og Barnaby, mens jeg plejer diverse mén efter en aften sammen med de gamle klassekammerater :o)

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Jeg glæder mig til at se det i udblokket tilstand! ;-)

5:42 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Jeg noterer lige det med de ekstra 2 pinde - ikke at jeg er nået så langt endnu, altså. Det går riiiigtigt langsomt med strikkeriet for tiden her i Nordsjælland ;o(

KH Tina

8:15 PM  

Send en kommentar

<< Home