09 januar 2007

Afhængig eller....

hvornår er man afhængig ? Hvornår er det bare "fordi det er praktisk" og ikke fordi jegejedetogdetku'værenogetsåflotatsepå (= jeg må eje det og det ku' være noget så flot at se på ) ?? Nogle gange er jeg lidt i tvivl...... Dog ikke denne gang, det var afhængigheden der talte, men fornuften vandt til sidst ! Men jeg fik da en dejlig halv time til at gå med at arrangere garn i nydelige farveskalaer + kvaliteter og så de var synlige fra yndlingspladsen. Ja, altså inde i mit hoved :o)


Katrine havde en rigtig træls dag igår med praktikken, men den onde mor jog hende jo afsted idag igen. Hjem kom en glad, smilende og stolt pige: nu havde hun fundet fidusen, når hun skal smide savsmuld ind til dem. Og det hele gik meget nemmere idag ! Pyhh - nu håber jeg at resten af ugen kommer til at gå godt !

3 Comments:

Blogger The Silent Knitter said...

Arj hvor dejligt at høre at hunhar haft en succesoplevelse i dag. Jeg krydser fingre for at resten af ugen forløber godt, så hun kan fortsætte der.
Og ja jeg kan sagtens følge dine drømme - min brast hurtigt p.gr.a. pladsmangel. Jeg tror i stedet, jeg skal lokke min Far til at lave hylder hele vejen rundt langs loftet - Som "eneboer" har jeg sjældent grund til at hænge under loftet af irritation over forstyrrelser i min strikketid, så der er masser af friplads i en gammel højloftet lejlighed *ti hi
Kh Hanne V

6:17 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Nej, hvor er den reol smart - hvor har du set den henne? Den ville være superanvendelig til alt det l... nej, jeg mener legetøj, vi har her i huset.

KH Tina

10:14 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det var godt, at det blev en successoplevelse, selvom starten så har været lidt træg.
Og til dit spørgsmål... Ja, selvfølgelig er vi jo alle sammen (mere eller mindre - mest mere) afhængige af garn og dermed bliver drømmene om tilbehør (og det kan den reol vel kaldes) også garnbetonede... ;-)
Kh Karen S

3:19 PM  

Send en kommentar

<< Home