17 december 2006

Morskaben fortsætter....

Bare rolig Karen, der er skam julestemning i hytten, der bandes og svovles bare lidt højt en gang i mellem :o) I aftes kom jeg til at grine højt og inderligt da jeg var næsten færdig med "venteværelse-strikketøjet". Jeg havde nemlig ændret undervejs i forløbet fra 50 masker på pinden til sølle 40 !! Heldigvis ses det ikke når jeg slynger mit "tang" rundt om halsen. Det er bare lækker og det ku' godt hænde, at der en anden gang smutter mere kidmohair-tang på pinden !!
Nedenunder ligger en LÆNGE ventet bog, havde kig på den inden strikkefestivallen. Hanne tog den med så jeg ku' kigge i den og SÅ måtte jeg bare eje.... Meeen der var andre med samme ide, så det tog altså mere end 2 mdr. at få den i hus. I fredags faldt jeg over dette tørklæde og bandede over at bogen IKKE var kommet endnu - men lørdag morgen smuttede den ind ad brevsprækken. Tror at det ku' blive et julestrikketøj !! Eller måske der skal gang i Katrine's Lavold-trøje ??!?!
Tror også at jeg er nødt til at smutte en tur til Århus efter Isager's opskrift på baby-zigzag'en inden julen. Ærger mig over at jeg ikke købte den da vi var derude, men .... ved ski' ikke HVAD der skete i hovedet på mig :o)

2 Comments:

Blogger The Silent Knitter said...

Godt du fik bogen her til julen ;-) Hvis du har tid / lyst, når du kommer til Århus, kan du da lige give lyd og vi kan drikke en kop kaffe el.lign. Jeg har da glemt, hvilken EL du skal strikke til Katrine !!??
Hvor mange g tang har du lavet ?
Kh Hanne V

9:41 AM  
Anonymous Anonym said...

Så bliver man da også hurtigere færdig, når man sådan sparer lidt på maskerne ;o))
Har du et link til den der baby-dims??

KH Tina

5:01 PM  

Send en kommentar

<< Home