12 december 2006

Færdig med at strikke !

Kender I det.... ligegyldigt HVAD du strikker på, så sker der banale fejl igen og igen... ?!?!??!
Jeg ville lige vise Anne sjalet, hvor der er blevet omregnet og firkanterne er strikket af flere omgange pga dumme fejl. Men endelig havde jeg fået samlet de 3 firkanter ! Og hvad er det første mit blik falder på.... En stor dum grim fejl.... Århhhh - så bli'r jeg altså så skide sur på mig selv!! "Det'en OMMER, capice ?!?!"
Det slog mig ud af kurs og så var jeg nødt til at starte på noget nyt (godt at lageret er stort og righoldigt og masser af inspiration rundt omkring én )
Jeg fandt en sjalsopskrift og gik igang.... 6½ time og 3 omstrikninger senere kan jeg præstere hele 6 cm (= 56 masker) og her snakker vi om et sjal der starter med 5 masker.... Mon ikke 4. gang er lykkens gang ???
Jeg gider ikke at strikke mere i dette år !! Spøg tilside - jeg må gå igang med noget ufarligt :o)
Tak for fødselsdagshilsnerne - jeg havde en god dag sammen med familien (Anne fik strikket en hulens masse) og der var gode gaver til mig. Addi'er, kogebog og smykkeskrin. Sophie gav den lækreste cardigan fra Inwear så Fasteren går svøbt i lækker luksus. Mums hvor er den lækker - endnu engang tak til Sophie !!

Lone - du er garanteret gået forbi Inger's butik, den ligger i/på Volden 19 og der er garn og opskrifter fra Noro, Rowan og Design-club. En hyggelig lille butik, så der må du kigge ind !! Jeg tror faktisk ikke at der står navn på butikken - nu hvor jeg prøver at visualisere .....
Nu vil jeg finde mit venteværelse-strikketøj og så se film med Jack og drengene !!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjaaa, jeg er nået 2/3 af vejen på det 1. ærme på min Moonlight cardigan for så at konstatere, at det bliver ALT for bredt - grrrr. Det er oss' en ommer. Og med min aversion mod strikning af ærmer, så er det bare rigtig træls (sådan på godt jydsk...).
Kh, Maiken

8:57 AM  
Anonymous Anonym said...

Et forsinket til lykke fra en sjællænder!

10:16 AM  

Send en kommentar

<< Home