03 november 2006

Farcen med ALT for mange akter.....

Her ligger Gloria's krop!
Jeg har et eller andet med målebånd..... som ikke er positivt.
I arrigskab kom det til at se så'n ud og sengen først set kl. 1.30. IKKE et ord mere om hende før hun sidder på mig !!!

Og det skal hun nok komme til.
Tak for rosende ord til min UFO-kamp, det er dejligt at få ryddet op i dårlig samvittighed og bunkerne :o)
Lidt hygge skal der også til. Vinduet i Katrines værelse vender ud til den store verden. Man kan blive noget så træt , når børn og biler er blevet studeret.

Så er det dejligt når Katrine sætter sig ved computeren og man kan putte sig lidt.

3 Comments:

Blogger Marianne Knorborg said...

Åhhh, må jeg ikke låne hende lidt?
Mine katte har så kort hår - og jeg fryser fingrene!:-)
Desuden gider de heller ikke at blive nusset længere. De er nemlig blevet voksne og følsomme!:-)
Rigtig god weekend - knus fra Marianne

4:44 PM  
Blogger Trine Als said...

Åårhhh hun bliver bare lækrere og lækrere.
Dejligt at se hun også kan slappe af. Var ved at være nervøs for, at jeg havde solgt hende med jet-motor. :-D

Kram

8:54 PM  
Blogger Susanne said...

Ved du hvad, Trine, du har sgi' da solgt hende med jetmotor, garninteresse, lækkert hår og meget charme :o)Vi fortæller hende mange gange i løbet af dagen at hun skal sove lidt mere.... men det har hun ikke tid til :o) Marianne - du må altså komme forbi og få varmet hænderne :o) Vi låner hende ikke ud af huset.... Rigtig god weekend til jer.

9:49 PM  

Send en kommentar

<< Home