12 oktober 2006

Money money - must be funny

Sådan ser det ud på min konto lige for tiden .... Pengene flyver ud i det pulserende liv omkring os. Men heldigvis er det gode ting og sager der kommer retur. Vores rejse op til mosteren i Arendal er nu arrangeret. Dersværre bliver der ikke tid til en kop kaffe med Vigdis, det må jeg ha' tilgode til en anden god gang. Og så er jeg "kommet til at" bestille et par bøger i det store udland !! Hanne var så sød at ha' "Knitting Nature" med på festivalen, så jeg lige ku' se indholdet. Og den var bestemt en "must-have"-bog, når jeg nu ikke køber garn :o) Der kom så liiiige en anden bog med.... når jeg nu var igang.
Desuden synes jeg, at Katrine sku' ha' blusen fra forrige indlæg, så vi tog 13 nøgler Camelia (udgår fra Drops) i en dyb lilla farve. Regner med at den kan blive et af rejsestrikkerierne. Jeg har desuden taget hul på endnu en UFO; nemlig Tunika'en som blev trævlet op. Det går heldigvis strygende og jeg følger opskriften denne gang :o) Min Gloria skal på spisebordet imorgen.... der er nemlig en del montering og det kan ikke gøres ligge-siddende i sofa'en. Eller rettere sagt: Jeg kan IKKE gøre det :o) Så er der den sidste store nyhed på vores matrikel... Katrine og jeg forelskede os i denne lille dame, som er
opvokset med garn i lange baner. Lige nu hedder hun Stumpen, men hvis hun kan li' os når vi besøger hende på lørdag; ja så skal hun hedde SIF (mytolgi'en - IKKE fodbold!!) når hun flytter ind hos os.
Katrine er helt solgt og kan næsten ikke vente med at hente hende.
Så for at fortsætte med overskriften: Jeg føler mig faktisk som en rig mand, med gode planer og ideer og mulighed for at føre noget af det ud i livet, oplevelser at se frem til og ikke mindst: familie at være sammen med.

5 Comments:

Blogger strikke_jane said...

Det vrimler med kattekillinger i blog-verden. :-) Godt jeg selv har 2, så jeg ikke la'r mig friste. Og de flyvende penge........ ja, det kender jeg også til. Måske man skal boykotte sin egen+andres blogge - bare sådan 14 dage og se hvor mange penge man kan spare *G*

Jeg mener - der er jo fristelser ALLE steder.

10:57 PM  
Blogger Helle Holst said...

Man kan være rig på så mange måder!!
Min konto i banken er ikke i topform i disse dage men så længe jeg har mine kære og WWW indenfor rækkevidde føler jeg mig alligevel aldeles velhavende.
Dejlige investeringer du har lavet:o)

Kh. Helle

8:51 AM  
Blogger Trine Als said...

Hihi så blev det offentligt.
Sif er et dejligt navn og jeg er sikker på, hun bliver fuldt ud tilfreds.
Hilsner fra Stumpens (Sifs) mor Luna og fra Trine

10:54 AM  
Anonymous Anonym said...

Ja, det kunne sgisme være dejligt, hvis pengetanken var utømmelig... men ak, sådan er det heller ikke her. Måske idéen med at gå i blog-cølibat kunne hjælpe på de røde tal, men så bliver livet da for kedeligt ;o(
God weekend, kh, Maiken

12:56 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Hehehehe, Sif, skoent navn, som aerekjyde saetter jeg pris paa, at det ikke var BIF :-))
Der er alt for mange fristelser paa WWW, men vi har det nu sjovt. Maaske vi samlet skulle udraabe november til Indkoebsfri maaned?
God weekend

3:07 PM  

Send en kommentar

<< Home