08 oktober 2006

Perlen forfra

Så lykkedes det at komme til Herning og købe de sidste 3 knapper til Perlen. (Jeg er IKKE vild med min figur, men der er ihvertefald huld til en omgang permafrost :o)) Perlen smutter med i byen i eftermiddag og jeg tror at den vil blive brugt !! Såå; Ulla - nu skal jeg ha' et billede af dig og din Orkide.
Bette er smuttet af pindende med trense OG en knap, men dog UDEN vask og blokning.
Der røg en lille marineblå undertrøje/vest på lige efter Bette og den er næsten færdig. Mangler lige en nakkerunding og kant rundt i halsen. Det er jo herligt med de små projekter !! Min UFO er jeg ikke kommet en pind videre på, så jeg finder en anden frem i stakken....
Jeg har lånt en ordentlig stak strikkebøger hjem fra biblioteket og Katrine har siddet og bladret lidt. Hun er ikke specielt interesseret i min strikning eller de færdige resultater. Men
denne bog fangede fluks frøkenens opmærksomhed og for 1. gang har hun ønsket en bluse/trøje. Så nu er jeg gået i tænkeboks..... rigtig god søndag

4 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Takker :-)
Perlen er rigtig flot og ligner en klassisker. Der skal nok komme billeder ... engang, det er lidt for hektisk pt.

Den var da rigtig fiks, den Lavold model. Hmmmm gad vide om den kan omregnes til Silky wool.

5:28 PM  
Anonymous Anonym said...

Perlen er rigtig flot - især detaljen med Noro garnet forneden.
Lavold-modellen er meget flot - kan godt forstå hun gerne vil have den.
KH Britt

8:36 PM  
Anonymous Anonym said...

Den er blevet rigtig flot din Perle. Den skal du nok få brugt. Jeg kan melde om hue og vante - sæt færdigt. Uhmmm det er så lækkert blødt. Glæder mig til at tage det i brug.
Kh, Maiken

9:15 AM  
Blogger Trine Als said...

Den der Lavold-bluse er bare flot. Kan godt forstå datteren faldt for den.
Jeg har sendt dig en mail ang Stumpen. Måske skal hun flytte op til dig? Det kunne være hyggeligt.
Kram

9:58 PM  

Send en kommentar

<< Home