21 september 2006

En NØRD tog i byen

og kom glad hjem med forfatterens autograf i yndlings strikkebogen. (Det var så nørdet at INGEN af de 99 andre kvinder havde fået den tanke/ide !!) Ja, jeg synes at det er lidt "nørdet" at få autograf i en bog der brugt - godt og grundigt ! Men som jeg sagde til Fru Isager selv; det er denne bog der har fået mig igang med pindene !! Da jeg så Anne's bog var jeg solgt og det er jeg stadig. Hun er spændende, god til at bruge teknikkerne på nye måder og nede på jorden i hendes fortællestil. God til at vise hendes inspirationskilder og så var der liiige en ny model..... Den må vi eje !!

7 Comments:

Blogger Anne said...

Er det mig, der er spændende og nede på jorden ;-)
Glæder mig til at høre om jeres torsdags-udflugt!

11:08 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Genial ide!
Jeg ender jo nok med at købe den engang.

4:13 AM  
Blogger Vivian said...

Tjekket! Ganske enkelt :-)

KH VIvian

7:37 AM  
Anonymous Anonym said...

Cool! Nu er din bog jo ikke bare elsket, men nærmest uerstattelig. Og jeg er helt enig - MI kan noget helt, helt særligt!
KH Britt

8:14 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg synes, du var for sej! - og så så jeg faktisk en enkelt mere, der fik en autograf i Afrika-bogen, så I var 2 nørder...;o)

8:47 AM  
Blogger Susanne said...

Havde hun Africa bogen med hjemmefra ??? Vi kan godt sige det samme om dig Anne :o) Du er kan jo noget med din blog !!

9:12 AM  
Anonymous Anonym said...

Tjaaa, der må jeg være dig svar skyldig, men det tror jeg, hun havde.

11:39 AM  

Send en kommentar

<< Home