31 august 2006

What a Night

Efter et par gode grin med "Nyt om strik" - det var ren nostalgi! Så måtte jeg lige hen i gemmerne (og de er gemt godt væk !!) - I skal nemlig ikke snydes for et ungdomsbillede af undertegnede: masser af mohair, flagermuseærmer og effektstriber... Jeg var fan'me lækker (eller er det læ'kkaar ?) Nyd lige den diskrete permanent i pagehåret. Nederdelen er til gengæld skide lækker: en Ivan Grundahl-sag med et fast "bærestykke" af læder og så et hørskørt - den var en god investering !
Vi var altså ikke helt praktiske der i begyndelsen af firserne: babytøj af mohair ?!?!? Bikinier og badedragter i Mayflowers gode bomuld !?! Strikkede joggingdragter - føj for den lede, IKKE et kønt syn ! Men denne lille model kan stadig bruges - så jeg har lige gemt den til kommende små verdensborgere :o)

10 Comments:

Blogger Jeanette Hegaard Hansen said...

Ha-ha - du ER lækker. Hva´ med en fin mahogniramme og så et stort søm i væggen? *G*.Kh Jeanette

10:14 AM  
Blogger Vivian said...

MER'!!!!!!
*fnis-fnis*
Viv

10:18 AM  
Blogger Anne said...

Jeg har set fuldstændig lige sådan ud,GYS, jeg hopper simpelthen ikke med på 80'er bølgen, ALDRIG!!

Kunne du måske sende den lille babysag videre hertil?
Holder mig nu nok til én farve ;-)

10:36 AM  
Anonymous Anonym said...

hihihihihihi - jeg har haft PRÆCIST det samme krøllede pagehår med sideskilning - jow jow!!
Det er lige før vi skal lave en lille web-undersøgelse af hvor mange der har det.....
Nederdelen lyder ret fed - men flagermuseærmerne? NEVER!
KH Britt

10:45 AM  
Blogger Fríða said...

OMG!! det var hårdt, jeg som har gjort et stooort arbejde for netop at glemme alt om det der! tror faktisk ikke jeg har et eneste billede af mig selv fra da jeg så sådan ud, til gengæld har min mor flere, skrækkeligt!!
hilsen fra Island
Frida

10:56 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Har fortrængt firsernes permanentmode, men den lille babysag er også lækkert.

12:02 PM  
Blogger strikke_jane said...

Der var virkelig gang i permanentvæsken i 80'erne... har også haft lige så fine krøller som dig *G*

12:18 PM  
Blogger Linda said...

Brillen, Susanne, brillen!!! Dame Edna der vil noget ;o) Mine var HVIDE, de var IKKE til at overse...Jeg havde ikke permanent, til gengæld havde mit pandehår "svip", tommetykt hjemmeklippet svip...

har du iøvrigt matchence benvarmere på til dit outfit?

kh Linda

8:36 PM  
Blogger Linda said...

Brillen, Susanne, brillen!! Dame Edna stil der vil noget...Mine var iøvrigt hvide og IKKE til at overse. Jeg havde ikke permanent men et dejligt tommetykt hjemmeklippet "svip" i pandehåret. Grimmere laves det ikke, haha!!

Har du iøvrigt matchende benvarmere på til outfittet??
kh Linda

8:38 PM  
Blogger Linda said...

nå for den - den så ikke ud til at gå ind første gang, så nu er der sørme ekko...
hehe....

8:38 PM  

Send en kommentar

<< Home