26 august 2006

1 uge med bil

Det er så skønt når overboen tager på ferie .... Hvorfor ?? Så har pigerne bil !! Det sku' udnyttes i fulde drag; så vi har været i Ikea, på besøg hos min kusine, en tur på landet og ikke mindst et smut til Middelalderfestival !! Jeg kom hjem UDEN at have købt en af de utallige lækre flettede kurve; det holdt hårdt !! Men min fornuft sagde mig, at jeg måske ku' bruge pengene på fredag i Kbh :-) Pigerne havde en god aften og havde fået lidt opmærksonhed fra de unge mænd.... så de var lidt fjalede i bilen hjemad.
I dag venter så en gadefest, som plejer at trække ud og at være rigtig hyggelig. Så jeg regner med at afslutte vingesjalet i dag sammen med lidt rødvin og snak.
Babytæppet bliver ikke i GAA-stil, men en zig-zagmodel med striber. Jeg har været nede at bytte et par farver og skal igang med det efter sjalet.
Tosdageftermiddag pakker overboen og jeg bilen og sætter kurs mod Blovstrød. Desværre kan jeg ikke ændre på datoen, Tina, jeg er nemlig "hoppet på" en eksisterende aftale... og så er det vist liiige lovlig frækt at komme med ændringer - selv for en webstrikker :o) Vi har aftalt at fredagen, hvor værtsparret skal på arbejde, skal bruges inde i Kbh. Så listen med garnbutikker skal vist printes ud - ikke fordi jeg mangler noget... men man ved jo aldrig. Jeg håber at næste indlæg bliver med billede af et færdigt vingesjal og den næste UFO, der skal "aflives".
God weekend

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg fastholder lige mit "øv", ikke? Hvis nu jeg får taget mig lidt sammen og født en af de nærmeste dage, så kunne det da være, vi alligevel kunne mødes over en hurtig kop the eller kaffe et sted....

KH Tina

10:07 PM  

Send en kommentar

<< Home