17 august 2006

Dejlig planlægning

Der er ikke mange ting, der er så dejlige som at lægge gode planer for den nærmeste fremtid :o) De næste 4 - 6 uger ser ud til at blive fyldt med muligheder for gode oplevelser med nye og gamle venner.... Vi snakker løst om at deltage på festivallens lørdag; jeg skal mødes med de gamle skoleveninder; min mor har inviteret på weekend i Ribe og så skal jeg til Blovstrød på weekend ! Troede et kort øjeblik, at der var mulighed for at deltage her, men jeg kommer weekenden inden. Hmm -nu holder jeg øjne og ører åbne og måske der dukker et strik-in op !
Der planlægges også på strikkefronten... hvad skal der ske når vingesjalet er færdigt ?? En kollega er gravid og jeg øjnede straks chancen for at strikke så'n én eller én af disse, et hurtigt projekt der er til at overskue. Men jeg var også "dum nok" til at spørge, om jeg måtte strikke til hende og om hun havde nogle ønsker... Jeps ! du har ret: hun ønsker sig et babytæppe/barnevognstæppe. Aha - når jeg at tænke - en lille version af dette smukke tæppe; men niksen biksen ! Den kommende mor fortsætter: i mange farver, jeg HADER når det hele bare er lyst og hvidt...
Så nu bliver det en lille version - måske med inspiration herfra (takket været Margot) i mange farver.

3 Comments:

Blogger Anne said...

Ja det er skønt med planer, specielt når de er af den rigtig hyggelige slags!
Blovstrød, hvor filen er det, og hvem bor der??
God side med alle de små køkkenklude, og spraglet, det bliver barnevognstæppe da ;-)

10:41 AM  
Anonymous Anonym said...

Den Blovstrød-aftale bliver du simpelhten nødt til at rykke en weekend, så vi kan ses på Naturcaféen !!!!!! ;o))



KH Tina

11:07 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Det sprudler af ideer chez Dyrholm. Både bette og ugler er rigtig flot.
En anden ide er log cabin afghan fra Mason-Dixon Knitting, det er meget farverigt.

4:54 PM  

Send en kommentar

<< Home