04 august 2006

Hverdag ønskes

Nøjh; hvor er det hårdt at mangle de vante kollegaer - nu er jeg glad for at det er hverdag igen fra på mandag ! Jeg har arbejdet, bandet over min internetforbindelse (som åbenbart har hørt efter) og gået i seng sammen med hønsene i denne uge. Det er der IKKE meget liv over :o)
Så dagen idag, min 1. fridag, er blevet nydt i fulde drag: internet surfing, havearbejde, blomstershopping og bollebagning ! Nyd lige Laura's julegave (fra 2004) til mig; den store korsedderkop bringer smilet frem ! Sad lidt med Icarus-sjalet igår, men ku' ikke få hjernen i sving til mønsteret..... Det må blive her i weekenden !! Toppen er næsten færdig, den skal monteres og der skal laves halskant .
Hmmm, måske jeg sku' finde en UFO frem ??!

6 Comments:

Blogger IF Stjernen said...

Hej Susanne,

Find endelig en ufo frem - og meld den til her:

http://ufokal2006.blogspot.com/

Måske er du en af de heldige der vinder en præmie ;-)

8:08 PM  
Blogger Susanne said...

Det var skam også inspireret af dit initiativ, Britta !! Jeg finder den lige frem og så... må jeg se om jeg "tør" melde mig.

8:47 PM  
Anonymous Anonym said...

Eiiiijj, vent lige med den UFO til toppen er færdig. Den ser rasende flot ud - så vi kan da næsten ikke vente....;-)
KH Britt

9:04 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg glæder mig til at se toppen færdig.

Hmmmm ja, man burde vel kigge lidt på de UFO'er - har i hvert fald et par stykker, der godt kunne trænge til at se dagens lys igen.

KH Tina

10:13 AM  
Blogger Linda said...

smuk farve, glæder mig til at se den færdig. Glæder mig især til at det bliver hverdag her!!
kh Linda

ps dejlig edderkop!!

10:46 AM  
Anonymous Anonym said...

Har du opskriften på den flotte Lotus Blossum Tank ?
Jeg har googlet men kan ikke finde den.
Venlig hilsen
Hella
H_Danoe@hotmail.com

10:29 PM  

Send en kommentar

<< Home