12 september 2006

Overspring i lange baner

Soveværelset har gennem længere tid trængt til en meget kærlig hånd og malingen var jo indkøbt.... I fredags slæbte jeg dobbeltmadrassen ind i stuen, så var der ligesom startet op :o) Sengen på højkant og kommoderne ind i midten af værelset.... Meen - det trækker ikke rigtigt. Selvom det bliver dejligt og det ikke er særligt slemt at male; så gider jeg sgu' ikke rigtig !! Desværre er der ikke andre at "tørre opgaven af på" - så jeg tager det i de etaper som jeg gider. Misserne synes også, at det er smadderhyggeligt at jeg ligger der på gulvet om natten !!
Katrine har "linieuge" i denne uge, og hun er jo ved et "uheld" kommet på designlinien :o) De skal filte i denne uge og hun kom hjem med dette 1. forsøg:
Jeg er imponeret og allerede ved at planlægge hvad vi kan bruge stykket til !! Måske en taskeforside ? Der bliver ikke strikket ret meget pt - slet ikke på UFO'en. Men det bliver til et par pinde på babytæppet, som er 65 cm bred og lige pt 55 cm lang. Den bliver bedre og bedre jo længere tid jeg kigger på den... Hmmm - tilvænning eller bare ét af dem der "vokser på én"?? Jeg håber bare at den vordende mor vil få det på samme måde !

2 Comments:

Blogger strikke_jane said...

Har også et par rum (og maling) der trænger til at blive frisket op, men jeg gider heller ikke. Er så meget andet jeg hellere vil bruge min tid på lige nu.

9:37 PM  
Anonymous Anonym said...

Tjaa, vi har i 2 år skulle male udhænget på vores hus, men det trækker altså heller ikke. Og når nu vi er igang, så fik havemøblerne heller ikke deres olie i år...
Kh,
Maiken

8:48 AM  

Send en kommentar

<< Home