15 maj 2006

En dejlig weekend

Det har været en af de rigtig gode weekender; hvor der er blevet slappet af, gjort rent (tiltrængt) indendøres og nusset udendøres. Det har også været plads til nabosamvær - flere steder - og en del snak i forhaven med forbipasserende :o) I aftes blev jeg færdig med kanten til mohairsjalet og jeg håber at jeg kan få monteret den i aften.....
Denne uge er starten på nye arbejdstider - vi har fået så travlt i butikken med udbringninger til pensionister i hele kommunen, at jeg fremover slipper for mine 2 lukkevagter (til 19.15) og skal møde om morgenen istedet. Skønt !! Vi fik også en lille bonus af chefen for god arbejdsindsats.... så der blev plads til at få et billede indrammet og så ku' jeg ikke stå for disse 2. Pladsen er også fundet - der skal "bare" lige males først....


Jeg har bestemt at den ene væg i mit soveværelse skal ha' en lys varm lilla/lyng/aubergine-farve på den ene væg.... hmmmm - det er nu ikke så enkelt at bestemme sig (desværre elendigt lys på foto'et)

Jeg har desuden gramset en del på Hempathy-garnet og det føles rigtig lækkert.... uhmm
Jeg tror at det bliver denne model der skal på pindene, men nu får vi at se...
Men jeg glæder mig til at skulle strikke af garnet.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skønt med en weekend af den gode slags. Det giver energi! Skønne billeder! k.h.h Mette

12:24 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Hvor er du heldig.
Kan du ikke få fat på et par af farverne i prøvebøtter. Der er stoooooor forskel på kortet og den virkelige verden opdagede jeg.

2:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Den model er bare så flot...

Og mht. farven på væggen - en gang imellem ville det måske være nemmere, hvis der ikke var så mange farver at vælge imellem, ikke?!

KH Tina

12:16 AM  

Send en kommentar

<< Home