22 april 2006

Der er stadig liv...

Det har bare været én af de uger, hvor virkeligheden har inder- OG overhalet....
så der har været meget LIDT energi i huset i de 4 hverdage...... Men nu håber jeg at det holder stik med vejrudsigterne - for en spand som dette; fyldt i løbet af fredagen (og JA, der skal bores huller i den og NEJ, pindene skal ud... der er vist ikke liv i dem!!) Det orker jeg altså ikke !!
Katrine havde fået rigtig mange penge i fødselsdagsgave og hun var blevet lovet en tur ud til denne boghandler fredag, hvor vi så fandt ud af at der var 20 % rabat på alt......


Så jeg købte lige for 350 kr. - når vi nu var der alligevel :o) Vi snuppede aftensmaden på Brasseriet, en hyggelig restaurant med lækker mad til rimelige penge ! Kan bestemt anbefales, hvis vejen går forbi Herning. Ellers strikker jeg løs på Pandora og forstykket ser sådan ud. Jeg er i gang med bagstykket og det går jo hurtigt med glatstrikning :o) Men kanten til det retstrikkede sjal bliver jeg vist ikke gode venner med.... Måske det skal på ferie ved dig Tina ??? Du får jo snart "masser" af tid, når orloven venter :o) Selvfølgelig mod betaling....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Send du bare kanten på ferie hos mig på Djævleøen!!

KH Tina

6:52 PM  

Send en kommentar

<< Home