16 april 2006

For 16 år siden...

(Det er altså skrevet og postet d. 16. Ved ikke lige hvorfor der står d. 15. ?!?!?)
blev vores Dronning 50 år og jeg havde ondt i ryggen..... nåå - er det veer ??!? Tigerbalsam'en hjalp heller ikke rigtig på smerterne, men for fa'n hvor fødestuen stank mange timer senere :o) Hun kom nu først til verden dagen efter, men jeg husker dagen i dag: vagtskifte, gallamiddag, taler og vinken til folket - alt imens jeg overvejede om jeg gad at tage opvasken eller sku' prøve at aflaste ryggen i mit siddebadekar..... det var en lang dag ! Nogle gange forstår jeg ikke helt hvor alle de år blev af ?!?! Kan jo godt følge dem på fotos, men synes lige at hun var lillebitte og legede med "Pokké-li-pokkere" og at fødselsdagsmenu'en stod på tunmousse og ikke oksemørbrad ;o)


På strikkefronten er der gang i Pandora og jeg nyder i fulde drag at ha' uld på pindene.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

G' søndag. Til lykke med din store datter og god søndagshygge med rare mennesker og strikketøj. Når du har tid, vil du sende mig en mail via min yahoo-adresse....?! Jeg har brug for lidt hjælp, nu vores pc er gået i selvsving.... k.h. Mette

2:24 PM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke med datteren. Suveræn grøn farve til Pandora.

KH Tina

8:36 PM  

Send en kommentar

<< Home