13 maj 2006

Latterkramper

Godt at man kan fornøje sine naboer med de geniale ideer, der skal gøre mit haveliv lidt nemmere..... Tror at han klukker endnu, men dette er den eneste måde at jeg kan huske HVOR jeg har sat de forskellige ting - og de skal nok blive fjernet, når sagerne er kommet op af jorden :o)
Hele dagen igår blev tilbragt i den nye stol, med parasol
og strikkekurv - men fik ikke taget et billede af hyggen....
Jeg blev næsten færdig med tørklædet i Maiken's garn
(ups - opdager lige en lille fejl), der skal bare lige monteres et lille endestykke.

Så er jeg også mere end halvvejs på blonden til det flaskegrønne sjal - og nu
har jeg også fået lært mønsteret udenad.... puh - det tog altså lang tid !
Pandora kommer igang igen iaften - nu har pausen
varet længe nok.
Og se så lige HVAD der kom med posten idag




1 Comments:

Blogger Linda said...

God ide, Susanne, jeg kan heller ikke huske hvad der er hvor og kan kun kende skvalderkål, så jeg insisterer hårdnakket på at indkøbsstrimlerne bliver siddende i jorden. Om foråret står der så alle disse tåbelige små pinde med 85;- silkepæon osv....Skulle man måske føre en logbog for haven?

kh Linda

8:40 PM  

Send en kommentar

<< Home