07 maj 2006

Solen gi'r energi !!

Det må jeg konstatere efter denne weekend:
Dette bed er ryddet for 2 - 3 års fri vækst af skvalderkål + en hulensmasse byggerester fra 1947 !! På husets langside er bedet ryddet og noget af jorden fjernet.
Så i morgen inden arbejdsstart (kl.11.15) skal der blandes ny muld i.


Men dette bed "gjorde mig kold" :o)
Jeg nåede kun halvt igennem..... så det må vente til tirsdag.

Men så fik jeg lige lavet en lille hyggeplads - som jeg glæder mig til at tage i brug



2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åååååårh, jamen det ligner jo det, jeg står med udenfor. :o( Men ikke kun solen giver energien (og tak for det), det gør de synlige fremskridt også. Jeg kan næsten ikke stoppe, når først jeg finder hvide skvalderkålrødder...man kan blive helt besat! *hihi*

10:50 PM  
Blogger strikke_jane said...

Skvalderkål er nogen fanden har skabt...... Men det er dejligt befriende med havearbejde, hvor man virkelig kan se, at der sker noget. Det er så skønt at sidde bagefter med god samvittighed og noget kønt at kigge på.

11:19 AM  

Send en kommentar

<< Home