10 maj 2006

Det'r varmt

at være en kat med lang pels :o) Hvis nogen var i tvivl !! Puha - en gang imellem skal han ind på Katrine's værelse i skyggen, men så er de gode aftener til gengæld noget ved .... især når madmor (undertegnede) går med måsen lige i vejret ude i "dræber-bedet", altså det bed, der tog pippet fra mig i søndags.
Nu ser det så'n ud
Og jeg er faktisk lidt stolt over mig selv....



Beklager det lidt skumle billede, men jeg ku' ikke lige få det lavet bedre.
I aften skal der lægges løg i lange baner. Nu mangler der "kun" et bed, der virkelig trænger til et besøg af mig og mit skuffejern.

Jeg har købt en gave til mig selv, om 20 dage er det 1 år siden at jeg holdte med at ryge, det synes jeg skal belønnes (jeps, jeg er god til undskyldningerne :o)) Desuden var der lige de der skattepenge, som primært går til husforbedringer, så lidt armbevægelser skal der vel være plads til ??!??!?!! Jeg har en lille prik med Elsebeth Lavold og da jeg fik nyhedsbrevet måtte jeg jo eje bogen. Der var jo også noget nyt garn.... ingen danske forhandlere.... faktisk mangler de en skandinavisk agent ( hvis der er nogle som er interesseret :o)... men med smiger kommer man jo langt - så der kommer også nogle nøgler Hempathy fra hendes "private" lager. Uhmmm - jeg glæder mig ( hovsa, jeg kom også lige til at købe vikingestrik ).
Katrine's kirsebærtræ er liiige ved at springe ud - så vi nyder foråret, som har vendt sig til det bedre.

2 Comments:

Blogger Fríða said...

jeg synes nu du fortjener dobbel belönning, både for rygfrihed og for det bed!
wow, hvor er der mange flotte modeller i den bog! især synes jeg Tilia 1 er helt vidunderlig.
hilsen fra Island
Frida

6:51 PM  
Blogger Anne said...

Sikke da et lugearbejde! Hvad har du plantet i bedet??
Og en belønning er helt på sin plads, du har jo næsten heller ikke opskrifter, garn eller projekter.... ;-)

7:15 AM  

Send en kommentar

<< Home