30 oktober 2006

Det er hårdt at være en lille mis

Vi leger tagfat så nullermændene flyver om ørerne på os og Cleo er lige ved at blive væk i dem, men så springer hun frem fra de underligste steder :o) Jublen vil ingen ende tage - og de gamle katte ser undrende til imens. Men så skal vi også ha' en pause (i ny og næ), hun tager det ene sofahjørne og jeg det andet, med mit strikketøj. Det er rigtig hyggeligt - bortset fra én ting: Trine havde sagt, at Cleo var ligeglad med garn, men kombinationen af maskemarkører (der dingler) og uruguaygarn.... tjah, jeg fik det reddet, men hun var dæleme tæt på en barbering :o)
Så der kan ses et færdigt strikkeresultat lige her - det er 3. ufo der er aflivet og det føles rigtig godt !

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Var lige en tur omkring ufo-kal bloggen - jeg skal da godt nok liiiige love for at du har sat en særdeles seriøs spurt igang. GODT GÅET, Susanne!! Det føles såååååå godt, ikk!!
KH Britt

8:17 AM  
Anonymous Anonym said...

Du er da bare for sej ;o) Kan du ikke også lige snuppe et par af mine UFO'er, nu du er så godt i gang...
Kh, Maiken

8:37 AM  
Blogger Susanne said...

Det er rigtig rart at få ryddet op i den "dårlige samvittighed" :o) Så det kan anbefales. Når jeg er færdig med Gloria er der kun én UFO tilbage, men den tror jeg skal aflives...

9:08 AM  
Blogger strikke_jane said...

Det er som at blive født på ny - at få ryddet op i sine UFO'er! Jeg skal lige ha' en ting mere færdigt, så jeg kan starte op på 3-4 nye ting. For bare fordi man har fået "kvalt" en masse strikketøj, behøver man jo ikke lære af det vel? *G*

11:31 AM  
Anonymous Anonym said...

l?se hele blog, pretty good

5:19 AM  

Send en kommentar

<< Home