16 oktober 2006

Spændingen stiger

Der er så mange gode ting i vente, at dagen idag bare har været lang ..... Heldigvis var der lige et par legesager, der sku' anskaffes til den lille nye's ankomst. Og så var det lige at undertegnede fik et anfald og kom til at købe den der du ser til venstre :o) Vi har godt nok en vældig praktisk plastik transportkasse, men med så mange katte i huset er vi da nødt til at ha' flere... ikk' ??? Katrine er vild med at hun kan kigge ned i kurven !
Der kom også lidt sjovt ned i kurven, som lille Sif kan lege med.

Jeg har atter strikket kroppen på tunika'en; det ene forstykke én ekstra gang... det er jo ikke så'n at skulle ha fokus på flere ting på en gang. Opdagede først fejlen da jeg var ved at strikke for- og bagstykke sammen :o( Der blev talt med store bogstaver til mig selv !
Nu skal jeg igang med at finde forskellige strikketøj'er frem; der skal jo busses, sejles, samtale-strikkes og "bare" strikkes. Det bliver vist en stor taske med garn og pinde !! Har googlet lidt og fundet en
husflid med Du Store Alpakka, der må jeg ind og røre lidt !!
Så vil jeg slutte af med en sjælden situation her i huset; men som tidligere skrevet - så tror jeg at de "gamle" misser har lugtet lunten og nu opfører sig eksemplariske !!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej, en hyggelig kurv til en sød sjov lille en...hvor er hun dejligt. Held og lykke med hende.

12:59 PM  
Blogger Trine Als said...

Jeg skal da love for der bliver invisteret til Siffe-stumpen. Jeg prøver at vænne mig til det nye navn, men det er svært.
Hun lystrer nu på Siffi, som minder meget om det fynske Stumpi, men nærmere kommer jeg det nok ikke :-D
I dag har de alle været ude i 2 hele timer. De kom glade ind, da jeg åbnede døren igen, men det var vidst mest for at kigge i madskålene ;-)
Fortæl Katrine at Sif(fi) har det godt. Så kan hun sikkert lige holde et par dage endnu.
Vi ses.

3:59 PM  
Anonymous Anonym said...

Cheers... no idea what you this webpage is about. Anyways, greetings from Canada!

- Matt Dyrholm / Still A Viking!
dyrholmm @ yahoo . com

10:51 AM  
Blogger Marianne Knorborg said...

Hej i missehjemmet!:-)
Må vi snart se billeder af Sif i nye omgivelser?
Knus fra Marianne

9:15 PM  
Anonymous Anonym said...

Skal vi ikke snart høre fra dig igen.... - håber alt er vel med den nye lille missekat.
Kh, Maiken

2:33 PM  

Send en kommentar

<< Home