26 november 2006

Julen der kom listende...

I hvertefald her på matriklen. Jeg er lige så stille ved at komme i stemning til den forestående fødselsdag og højtid. I dag har jeg skamferet et juletræ, som en af de ældre mænd i kvarteret højlydt gjorde mig opmærksom på :o) Han havde da aldrig kendt magen til tåbeligheder.... hmmm - jeg synes, det ser hyggeligt ud og jeg glæder mig til at tænde lyset derude.
Denne lille dame hjalp derude foran huset, hvor det er MEGET farligt: der er både biler og fremmede børn - føj for den ! Så derfor de store øjne - pelsen var også slået ud det meste af tiden :o) Så nu sover hun godt et eller andet hemmeligt sted i huset. Jeg har været i kælderen og kigget på kassen med papirklip og måske skal der nye gammeldags-kræmmerhuse på juletræet i år... lysten til at lave noget nyt er der.
Jeg strikker løs på sjalet... meeeen prøver nu at lave én version med lidt flere masker end i opskriften. Den bliver lige lille nok når jeg følger originalen og det vil jo være ærgerligt.

3 Comments:

Blogger Anne said...

Virkeligt sødt, både træ og kat :-)
Sådan et æbletræ skal vi da vist også ha' !

8:51 PM  
Blogger Sanne B. said...

Hvor er hun altså kær. Som hun sidder der kan man jo slet ikke se at hun er en lille bølle.
kh
Sanne B.

2:18 PM  
Anonymous Anonym said...

En Cleo med udslået pels *hihihi* det gad jeg godt se. Kan lige forestille mig at det kan være svært at se, hvilken ende der vender frem, når det hele stritter :-)

Og jeg syntes altså heller ikke det træ er skamferet. Det er bare blevet til pynt...

4:44 PM  

Send en kommentar

<< Home