24 november 2006

Sjal på strømpepinde ?!?!

Lyder lidt mystisk og måske i Barbiestørrelse :o) Men den er god nok; der skal strikkes 3 firkanter som så skal samles til et V. Så venter der nogle gode lange kanter. Den eneste ulempe er, at der IKKE er opgivet nogen mål (det er jeg jo heller ikke så god til :o)) udover at sjalet er one-size.... Så hvor stor skal den firkant nu egentlig være.... Hmmm - fra modermærket på halsen til den første rigtig store mavedelle... Det må være stort nok :o) Opskriften er fra "America Knits"; en bog med gode billeder og historier om/af amerikanske strikkedesignere.
"Knitting Nature" er ENDELIG på vej til min adresse - tror at der måtte et genoptryk til !
I aften skal jeg være sammen med mine tidligere kolleger til noget afskeds-/jule-/deterlængesidensidst-tamtam og jeg kan med sandhed i øjne og stemme sige: jeg har ikke noget tøj jeg kan passe..... så afsted til byen..... Rigtig god weekend til jer alle.
PS til Ulla - det ku' godt være en god ide med en Lavold-along.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Susanne,

Det er lidt sent, men:
TAK for sidst - det var hyggeligt at være til strik-in i medborgerhuset. Jeg kan godt se. at jeg må have gang i nogle flere stykker strikketøj! Jeg håber, vi kan mødes igen efter jul.

God weekend
Lone, Silkeborg

12:28 PM  
Anonymous Anonym said...

"fra modermærket på halsen til den første rigtig store mavedelle"....LOL - det er sådan nogle mål, jeg gerne ville se i strikkeopskrifter. Ikke noget med cm eller inches eller rode rundt efter det forbistrede centimetermål, som jeg aldrig kan finde når det skal bruges.
Held og lykke med sjalet og stoerrelsen :-)

KH Sofie

12:37 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det lyder som et af de der rigtig spaendende og "let tilgaengelige" projekter - og saa maa det jo blive den stoerrelse, det bliver! ;-)
God fornoejelse!

Kh Karen

9:58 AM  

Send en kommentar

<< Home