30 december 2006

Inspiration på taskefronten

Som Linda spottede, så er Nicky Epstein's "Fabulous Felted Bags" ét af julegave-hitsene. Der er tasker jeg ALDRIG vil strikke, men smilet bryder frem når jeg ser på dem og her er Svanen et fint eksempel :o)
Så er der der sjove finesser, som på "Dronningens Kugler" (og så vil vi ikke vide mere om dem!).
Der er generelt mange glade farver i brug, sammen med mønstre med klassiske træk - men med et twist af det frække.
Og så er der nogle der godt ku' smutte på pindene her i huset :o) Det eneste minus er at taskerne ser meget store ud, men jeg har endnu ikke kigget nærmere på hvilke garner der er brugt. Jeg havde lånt bogen hjem via biblioteket og ku' bare mærke, at den var endnu en "must have" :o) Hende Epstein kan noget helt særligt med garn og pinde.
Et rigtig godt nytår til jer alle - vi er 4 kvinder med børn, der hopper ind i det nye år sammen her hos mig.... så der skal lige ordnes lidt :o)

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh ja, Susanne - der er da nogen skønne - den der hanefjeds-en med roser er da et klart hit. Jeg ser den for mig i sort og forskellige røde toner....uuuhhh, må vist låne på biblioteket.
Godt Nytår!!
KH Britt

2:48 PM  
Blogger Linda said...

ah, den med svanen må hun godt ha' for sig selv :o) Men de andre er da fino, fino!
Godt nytår, Susanne, glæder mig til et nyt år med dig i cyberspace!
kh Linda

3:25 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Rigtig godt nytår! Jeg håber det nye år bliver fyldt med dejlige oplevelser og smukke stunder.... og skønt strikketøj.

De bedste nytårshilsner
Kh Karen

4:34 PM  
Blogger Dorte said...

Nej, jeg vil heller ikke bryde mig om at gå rundt med en "død" svane over skulderen - men som kunstværk er den skøn.
Jeg bliver mere fristet af tasken med vedhæng ...ku´ vi ikke finde et andet navn til den ?? Tingel-tangel-tasken ? ... alt er bedre end "dronningens kugler" !!

Kh Dorte

3:41 PM  

Send en kommentar

<< Home