29 december 2006

Julegave-shopping

Hvor er det godt at internettet findes.... der er både inspiration og muligheder for at shoppe, selvom håret ikke er til offentligt beskuelse. I dag har jeg surfet rundt mellem blogs og butikker og tilbage igen. Der var lidt penge (fra chefen) at gøre godt med og det "kløede" efter et par hårde arbejdsdage. Der mange gode sager der fristede, men efter et besøg hos Marie - ja, så var jeg simpelthen nødt til at eje opskriften på hendes julesjal. Og så startede miseren..... men nu er der pakker på vej i det nye år fra England og sjælland.

Katrine vil rigtig gerne på biltur rundt i England til sommer. Jeg overvejer, bare så vi lige kan "smutte" forbi Get Knitted's nye butik..... Deres udvalg ser rigtig lækkert ud !

Udover arbejdet - så er tiden i denne uge gået med lidt strik, bogkiggeri og drømmerier om strik. Det er IKKE
tempo, der præger mine pinde i disse uger, men det er vel naturligt efter mine "uheld". Sjalet er i en anden farve end oprindeligt planlagt, bundtet jeg havde fået tilsendt virkede som om det havde været i klemme i noget skarpt.... der var ihvertefald mange stumper og så havde jeg dette jægergrønne bundt til at ligge! Så så'n bliver det.
Nu skal jeg vist hen på sofaen og drømme videre.

6 Comments:

Blogger Linda said...

Hei - har du Nicky Epsteins taskebog, halløjsa! Hvordan er den?? Jeg har lånt Emma Kings 25 bags to knit, de er sådan pæne på den lidt trivielle måde. Havde håbet på lidt mere a la Noni taskerne..

kh Linda

9:20 PM  
Anonymous Anonym said...

Forkert garn eller ej, dit sjal ser rigtig fint ud og i en smuk smuk farve. Det glæder jeg mig til at se færdig.
Internet shopping er aldrig af sige ski' til, man mærker næsten ikke at man bruger pengene....

2:35 PM  
Blogger Karina said...

Det er alt for nemt at få brugt penge via nettet - men også ganske herligt! Jeg har også lige givet julepengene ben at gå på ved at bestille et krydsnøgleapparat. Når nu penge var til mig, synes jeg også at jeg skulle have lov til at bruge dem på noget der var ren luxus for mig. Fortjener vi det ikke?
Godt nytår
Karina

4:42 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

ahhh - internettet er nu en herlig ting. Ikke bare kan man holde kontakt (og skrive kommentarer og læse blogs) med herlige mennesker rundt omkring, man kan sørme også fristes (over evne?) helt uden at gå uden for sin egen dør.

Jeg kender det godt - er selv ofte nødt til at gemme visa-kortet væk, førend (især amazon) diverse sider besøges ;-)

Jeg glæder mig til at se, hvad du har fundet af gode sager.

Godt nytår
Kh Karen

10:24 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Sig mig, hvor var det lige du fandt den sjalopskrift (på det der julesjal fra Maries blog) henne? Jeg synes jeg følger link efter link og kan stadig ikke se, hvor jeg kan købe den... og det sjal er jo så flot, at man er nødt til at eje det.
På forhånd tak
Og endnu en gang godt nytår
KH Karen

10:29 PM  
Anonymous Anonym said...

Der er ikke noget som strikkedrømme og strikkebøger. Og dine ser da rigtigt fine ud. Så når man ikke orker at strikke så bladrer man og drømmer....og shopper lidt....
KH Britt
I øvrigt imponerende at du kaster dig over Icarus igen!

11:15 PM  

Send en kommentar

<< Home