05 januar 2007

På mandag, på mandag....

Sådan har Katrine sunget i dag. Hun har gået hjemme siden midten af oktober og det har været kedeligt - noget svært for en 16-årig at indrømme. Der har ikke været nogle tilbud til hende; enten er hun for gammel eller for ung. Men mandag morgen kl. 7.30 skal hun møde hos Henrik; han har 140 malkekvæg og et hav af kalve ! Det er de sidste, som hun skal ha' mest med at gøre og indtil videre er det et forsøg i en uge. Vi var ude ved ham igen i dag og det var bare hyggeligt. (Jeg lagde hånd til 10 pattelystne kalve :o) Det var jo ligefør jeg fik sugemærker på hånden!) Han er en stille og rolig mand, som klart fornemmer, hvor det er hun er nervøs for at fejle/skuffe. Så det var trygt for både mor og barn at være på besøg igen. Nu krydser jeg bare mine fingre for at hun får en god oplevelse og mod på at blive derude.
På strikkefronten er jeg tæt på at være færdig med mit Icarus-sjal, garnet fra Vivian er kommet og nu venter jeg på opskriften på sjalet.... Hvis alt flasker sig i weekenden: så bliver der slået op til både baby-zigzag og sjal :o) Rigtig god weekend
PS: Tina; jeg kan ikke huske hvad garnet hedder.... måske Anne kan.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvor er det dejligt for Katrine. Jeg krydser også fingre - det vil være så godt for hende med en succesoplevelse. Kh, Maiken

6:41 PM  
Blogger The Silent Knitter said...

Hej Susanne
Jeg hjæper dig med at krydse både fingre og tæer for at det bliver godt. Så hun gennem arbejdet med dyrene får en god og indholdsrig hverdag, hvor hun oplever, der er brug for hende. Det vil være godt for Jer begge ;-)
Kh Hanne V

10:03 AM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Krydser fingre for, det går godt for Katrine i dag. Uhh...sådan nogen kalve er søde, når de står og er ved at fortære hele ens underarm - man kan næsten ikke forlige sig med, de ender i kødgryderne en dag.

11:03 AM  

Send en kommentar

<< Home