20 januar 2007

Garnministeren "tagger"

Hun har tænkt over 6 'sjove' ting om sig selv og nu er det min tur:
- Jeg kan ikke fordrage, når folk stinker af skyllemiddel....
- Der kan blive brugt mange timer på spil: PS2 ( især Spyro) og på PC'eren.
Det er min måde at koble af, når det bliver "for meget" omkring mig.




- Jeg er blevet god til at sig nej, men endnu ikke til at sige fra !
- Jeg elsker ting og sager, der er lavet af zink og/eller flettede.
Har lånt en bog om kurve med hjørner, og har lyst til at lave dem allesammen - især den franske vasketøjskurv :o)
- Jeg ejer halvdelen af et centralt beliggende 2-familieshus, fordi jeg ikke havde råd til at leje ... Nå, nej - jeg ku' ikke få en lejebolig ! Havde ondt i maven i 14 dage efter jeg skrev under: enlig mor på den laveste understøttelse. Men Fru Madsen i banken sagde disse vise ord: Du kan da ikke gå ned i indtægt!
- Jeg elsker at forære mine hjemmestrikkede sjaler til familiens kvinder (indtil videre mostre og kusiner). De værdsætter i høj grad opmærksomheden og det glæder mig.

Så sender jeg stafetten videre....
Hanne må stå for skud - der være noget vi burde vide :o)
Hva' med Karen og Karina, har I lyst til at dele med os andre ??

3 Comments:

Blogger Marianne Knorborg said...

Kære Susanne.
Jeg spekulerer på, hvor langt du er nået i Jewel Quest???
Jeg har klaret 3.4 i 3. runde - kan du slå den?!:-)
Jeg har for længst overhalet mine unger!:-))
KH-Marianne

10:51 AM  
Blogger Susanne said...

Hold da K*** - jeg når dig ikke til sokkeholderne :o) Så vil jeg ikke nævne hvorlangt jeg er !! Kh SUsanne

11:57 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Så er jeg lige ved at lægge sidste hånd på værket. Tak for spøgen.

Kh Karen S (der selv helst spille CIV3 og Myst)

10:19 AM  

Send en kommentar

<< Home