17 januar 2007

Rod er ikke det værste...

Når katten synes han skal ligge i vindueskarmen og sove om formiddagen. Dette syn mødte mig da jeg kom hjem fra arbejdet. Godt at der var nok poser og kurve med blødt indhold nedenunder :o) Jeg er utrolig glad for "lyskrukken" - den er så smuk når det bløde sterinlysskær skinner ud af de små sol-huller, blomster eller hvad du ser ud af mønsteret. Så det var godt at den blev grebet i farten !!

Jeg vil ikke vise et billede af det blokkede Icarus-sjal, den er jo magen til disse billeder (Ooopps - der blev jeg lige mindet om papegøje-teknikken, som jeg aldrig har fået vist og beskrevet ! )

Katrine er utrolig glad for sin praktikplads og vi har forlænget det endnu en uge. Hun står op uden at kny kl. 6.30 - det er første gang jeg oplever det ! Der tumles med kalve i alle størrelser og katte; Henrik er glad for hende og synes hun er dygtig og omhyggelig; hun går til opgaverne med krum hals og opfindsomhed. Hun kommer glad hjem og fortæller om oplevelserne på gården, så moaren sidder tilbage med et gladere hjerte !!

Der strikkes også i det dyrholmske hjem, endnu engang en Isagermodel...

en babyzizag i restegarnerne fra
babytæppet og stadig til samme modtager (som ikke er født endnu). Jeg er begejstret, 2 masker i skulderen som bliver til en hel trøje... og se lige den skuldersøm !! Så bli'r det ikke meget bedre.

4 Comments:

Blogger The Silent Knitter said...

Åh Susanne - jeg blir da også helt glad af at læse, at Katrine er glad for praktikken og får ros for sin indsats. Og du har da også fået god gang i pindene ... Krammer fra Hanne V

12:12 AM  
Anonymous Anonym said...

Det går jo forrygende i det Dyrholmske hjem. Dejligt at Katrine trives i praktikken, og at mutter rigtig har gang i pindene. Jeg kunne da godt tænke mig at se et billede af det blokkede Icarus-sjal... Kh, Maiken

8:30 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Heldigt greb af plastikposen for den lyskrukke ser rigtig sød ud! Men heldet ser ud til at hænge ved hos jer for tiden, og det bliver man meget glad for at læse. Tillykke til Katrine med den fremragende praktik og tillykke til dig med fut og fart i pindene og forhåbentlig højt humør.
Kh Karen S

5:13 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Dejligt at høre, det går godt med Katrine og køerne ("Katrine og køerne" - det lyder som en hel Morten Korch-film....). Sikke en fin baby-zig-zag.

KH Tina

10:41 PM  

Send en kommentar

<< Home