27 januar 2007

Endelig weekend...

Hvor er det dog skønt at sove lige til man ikke kan længere og så bare nulre rundt med hanekam og iført morgenkåbe.... starte en enkelt maskine med vasketøj og lave planer mht resten af dagen.... Hmmm, der er lige et par vinduer der skal pudses indvendigt,et badeværesle der skal hilse på en svamp og en støvsuger, der skal svinges :o) Ellers skal der ikke ske noget ! Bare hygge og afslapning og gang i pindene !
Jeg har trævlet op - denne gang i mohair og det tog lang tid ! Men jeg orkede ikke et helt papegøje"strikket" tørklæde og Katrine var ligeglad. Så nu er det et alm. ribstrikket tørklæde med 5 rækker papegøjer i hver ende, dvs. jeg er ikke helt nået til afslutningen, men det bliver idag.
Det er utroligt så forskelligt garnet virker med de 2 strikkemetoder !
Ugen bød på 2 uventede overraskelser; arrhhh den ene var lidt ventet: vores chef havde nemlig sagt, at der ville komme en bonus på næste lønseddel, men ikke noget om beløbet. Det er så noget større end jeg havde forventet og jeg lægger planer med pengene (som jo ikke er gået ind endnu !). Den anden var en pakke fra Biblioteksboghandlen - havde nemlig fundet kurvebogen i deres tilbudskælder, men ikke fået svar på min mail.... Og nu sku' pakken fra England endelig være på vej efter nogle misforståelser.
Imorgen venter nogle timers hygge med strikkepindene på Silkeborg Bibliotek, det glæder jeg mig til !!
Lille Victor fra sidste indlæg er hjemme og har det godt; lægerne mente at det bare var et hysterisk anfald !?!?
Så kan det jo kun blive en god weekend !

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det er nogle meget smukke farveskift der er i dit halstørklæde.Jeg fik helt lyst til at strikke et godt "gammeldags" ribhalstørklæde.

4:47 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Uhhh, jeg kan altså virkelig godt lide effekten af dit papegøjestrik... mon der er en måde at lure det af på?

Kh Karen S

9:36 PM  

Send en kommentar

<< Home