18 oktober 2005

Dagen hvor "barnet" skal hentes

Så blev det ankomstdag - efter mange, mange dage UDEN moar og kontakt til hende ;-)
Jeg glææder mig til at hente hende i lufthavnen om 1½ time ! Morfar og Bedste har det på samme måde (morfar vil helst ha' hele familien stationær i jylland; IKKE noget med biler, både, cykler e.lign. Vi skal bare være helt i ro!!) og mon ikke misserne glæder sig til at se sovekammeraten igen ??
Der er basis for te, knus og masser af snak......


Tilføjet nogle timer senere: Niksen moar, skal bare sove - jeg er meget træt !! Nå, hun snakkede hele vejen hjem fra lufthavnen (1 time) og så mens hun spiste lidt mad. Alt i alt en god tur, måske især når det har bundfældet sig lidt ;-)
Så er hun vist også lidt miljøskadet... Hun læste denne bagside:





"Det er sgu da min mor !" tænkte hun...

Så jeg er så heldig at hun havde denne gave med hjem til mig:



Plus nogle andre bøger - men de følger senere.
Jeg skal vist igang med lidt vasketøj!!
Og lidt smugkiggen idenne bog......

3 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Kan du så se at få vækket pigebarnet, ellers har du en teenager, der går i seng kl. 5 om morgenen.:-)
Fniiiis, hun er lærenem!
Ulla

2:15 PM  
Anonymous Anonym said...

Det kan man da kalde en datter, der kender sin mor !!

Hvad er det NU for noget garn, du har købt ? ;o)(tænker på indlægget nedenunder).

KH Tina

3:48 PM  
Blogger Sanne B. said...

Uhh glæd dig til Knits End, den er GOD. Og når du så er færdig med den burde du kaste dig ud i YArn Harlot af samme forfatter, den er fantastisk.
Dejligt at få afkommet hjem igen ikk´?
kh
Sanne B.

7:45 PM  

Send en kommentar

<< Home