10 oktober 2005

Summende hoved


Øjj - der var mange kvinder med hurtige pinde, masser af ideer og meget at fortælle ( jeg så ingen osteklokker ;-))

Vandrehjemmet summede af energi, snak og glæden ved at være sammen med "ligestillede". Der var garn og strikketøj i alle farver og kvinder i alle aldre og størrelser. Der blev handlet, byttet, "gramset" på garn og færdigt strikketøj ! Det var så skønt ! Vandrehjemmet var også en god oplevelse - maden var fantastisk, rigtig: "nu-skal-mor-forkæles-mad" SKØØØNT

Jeg var noget så træt i aftes da jeg kom hjem.......
og her i formiddag har jeg "bare" fordøjet indtryk og ideer.
Fik købt en masse gode sager: knapper fra Ingeborg,
Noro Blossom fra Birthe P. til et tørklæde, denne opskrift fra Bente Geil og garn til den !

Jeg skal på arbejde liige om lidt - tror at jeg tager mit blossom med og lavet et tørklæde (håber ikke at chefen har fundet denne blog ;-)) Den blev færdig til søndagsfilmen...

Mht min datter's tur: De nåede IKKE flyveren i Amsterdam og måtte vente i 10 timer !! Og da de nåede til Houston var det UDEN bagage ! Men alle børn og voksne har det godt !

Skriver mere senere!
Synes ikke at jeg kan sætte ord på oplevelsen - glæder mig bare til der kommer billeder fra weekenden....

2 Comments:

Blogger Vivian said...

Hej Susanne ! Og en million millard tak for sidst, det var bare så hyggeligt !!

Gry savner en adresse, så vil hun gerne på ferie :-)

Knus Viv

9:59 AM  
Anonymous Anonym said...

Hej Susanne.

Hvor var det bare hyggeligt at hilse på dig !!

Den bolero kiggede jeg også meget på, men jeg holdt stand (hvad den angår....)

KH Tina

12:28 PM  

Send en kommentar

<< Home