29 september 2005

Sommerfugle

og TV-kiggeri går fint i spænd sammen her i huset, Mette - måske fordi jeg ikke længere kigger på tv'et, men lytter ??? Der er meget TV der ikke længere er interessant: film de noir, italienske krimier, polske psykologiske dramaer eller dokumentarprogrammer på "mystiske" sprog. Det skal helst foregå på dansk eller engelsk og til nød (det er når sporten overtager alle kanaler) på letforståeligt norsk eller svensk ;-)
I aften bliver de råhvide sommerfugle klar til at flyve alene og så skal jeg ha' gang i nogle sorte... som Katrine forhåbentligt får med til Houston - jeg kan ikke klare fejlen på hendes skyggesjal, men orker IKKE at trævle op lige nu - så de sorte bliver lappeløsningen ;-)

Fredag d. 7. oktober bliver starten på nogle spændende dage: "barnet" skal på en 10 dages tur og moren til festival med webstrikkerne... Vi glæder os til "hver sit" og jeg er ved at lave en liste til hende med bøger hun måske kan komme til at købe for moar:
Denne
her vil MEGET gerne være i kurven liiige ved min venstre hånd, eller hvad med denne...uhhh, der er mange muligheder.
Jeg har lovet hende at hun IKKE skal på jagt efter garn til mig! Det tager Ditte nemlig med til festivallen - se bare
uruguay-garn i lange baner.
Dette er en trediedel af det vi bestilte i fællesskab...

Jeg glæder mig til mine 800 gr.

Meen se lige hvad der også fristes med på festivallen og
så var der lige denne her jeg også måtte eje opskriften på.
Hmmmm - og så har jeg fundet et sted i Horsens hvor disse fede jakker sælges. Og der er sikkert nogle der også frister med garn til festivallen ;-)

Hmmm, gad vide om man kan få et job med 10 timers arbejdsuge og chefløn ?? Så var der tid til at strikke og pengene til alle de spændende garner og opskrifter ;-) Nå, jeg må købe en lottokupon imorgen og så krydse mine små fingre.

Bare rolig Britt, min liste er også alenlang og meget blandet ! Men syntes lige at jeg ville virke lidt behersket ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Susanne,
Jeg strikker på samme måde foran TV - jeg har lyttet mange film på den måde, så'n kombineret med smugkig af og til.
Og datteren må da få overload i kufferten - jeg kunne godt nok lave en aaaaaaaalenlang liste....
:-) Britt

6:38 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Forsyner du hendes også med et veludrustet kreditkort og en kuffert inde i kufferten, så der er plads nok til bøger og garn på vejen hjem ;-)

Ulla

1:37 AM  

Send en kommentar

<< Home