24 september 2005

Flæser og feberdøs



Normalt er jeg IKKE en flæsepige -

men iaftes da jeg var færdig med sommerfuglene; slog det mig som en rigtig god ide at kante sjalet med en flæse..... For hunne hvor bliver det til rigtig mange masker ;-) Det ser sødt ud med flæsekanten på sjalet og jeg vil prøve at lokke med min "foto"-model i morgen.

Held i uheld: dagen idag er gået med feber, Rita , flæser og flere sommerfugle, denne gang hvide.

Katrine og hendes klasse skal til Houston d. 7. oktober, så derfor har vi fulgt intenst med idag. Der har været programændringer pga oversvømmelserne i New Orleans (aflysning af det bestilte hotel og en dagsaftale på en highschool). Men ungerne har syntes det var lidt "sejt" at nogle flygtninge fik deres hotelværelser og at de har fyldt skolerne op med ekstra børn fra N.O. Nu er vi lidt spændte på omfanget af dagens storm.

2 Comments:

Blogger Helle Holst said...

Hvor er det bare blevet fint med flæser - rigtig god idé :o)
Stort tillykke med det meget smukke sjal.

Kh. Helle

8:06 AM  
Blogger Vivian said...

Det bliver fantastisk sødt med sådan en kant - lige til at efterabe ved først givne lejlighed at du bare ved det ! :-)
(medbring venligst til Silkeborg, ikk' ?)

KH viv

1:16 PM  

Send en kommentar

<< Home