14 september 2005

Kender I det ???


At man siger ja til at gi' en hånd med og 1 - 2 - 3: så er man koordinator for julestuen til julemarkedet på barnets skole ???!!?


Lige pludselig, da jeg bestilte 8 nøgler Lace Weight v. Ditte, gik det op for mig at jeg har lovet at producere nogle sjaler OG koordinere donationer og arbejdskraft....

Den sidste lørdag i November - det er der dæleme ikke længe til, når man er en langsom strikker som jeg !!!!

Hvad gør man så: Står på hovedet i en af de mange opbevaringssteder for garnlageret og finder noget lyngfarvet "New Clola" (75% uld + 25 % silke) fra Pulsen og så igang med et af de nemme sjaler: Karen Noe's "3+1"


De 4 mønsterrækker er noget jeg "næsten" kan huske udenad og derfor er det et genialt strikketøj for mig ;-) Og Flora ryger vist også på listen over egnede produkter.... men må man det ??? Sælge færdige ting efter andres opskrifter ??

2 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Hej, soedt sjal... Du faar godt nok travlt med det julemarked.
Juridisk maa du ikke saelge andres modeller uden forudgaaende tilladelse:
http://www.knitty.com/legal.html
Med hvis det er et til velgoerende formaal, kunne du jo spoerge designeren.

Mvh
Ulla

1:36 PM  
Blogger Anita Lundkvist said...

Kender det alt for godt. Jeg får også altid sagt ja til for meget. Sødt sjal, det bliver da helt sikkert et hit.

Kh Anita

8:07 PM  

Send en kommentar

<< Home