19 august 2005

Jeg kæmper og kæmper....


med de "trælse" strikkeprojekter - men synes ikke at jeg kommer videre ;-) Hmmm, måske fordi sjalet i alpacca måtte trævles lidt op ?? Eller at jeg kom til at starte på Kaunisjalet ??



Jeg har bestemt at Kauni-sjalet skal ha' vingefaconen, det giver nemlig en dejlig "pasform": så'n at det ligger af sig selv på skuldrene. Så der venter en optrævling, men det gør ikke noget: det garn er nemlig SÅ dejligt !!

Jeg er helt vild med de brune, gyldne og sorte farver ;-) Men så lige at Marianne får det hjem i GRØNNE farver...... Der står HELT klart Susanne på et eller to af de fed !!

Og så lige et billede af min Corsage, som jeg strikker ud i et - hmmm, gad vide om jeg så kan få
den på ???

1 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Der sker betydeligt mere end hos undertegnede. Mon ikke corsagen kan komme på, ellers må du investere i et korset eller tabe hovedet ;-)
Ulla

6:46 PM  

Send en kommentar

<< Home