12 september 2005

Fææææærrrdiiiig


Endelig lykkes det at få noget færdigt !!

Og som Britt, er jeg også begejstret for faconen. Dette er strikket uden "skyggerne" - bare i retstrikning, så det har været bil-,gå-i-byen- og TV-strikketøj.

Her er et billede af farverne ude i solskinnet

Men hva' nu....

Har gang i en fælles bestilling hos Uruguay-leverandøren med Webstrikkerne. Det er 1. gang jeg skal ha' noget derfra og jeg glæder mig. Har allerede fundet et par sjalsopskrifter frem og er KLAR !!

Men hvad skal jeg lave nu ?? Har garn og opskrifter i hus til mange projekter, lyst til endnu flere og kan allligevel ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal ta' hul på. Har kigget lidt på på denne Flora-along som Bettina har arrangeret. Men jeg bruger ikk "den slags små fikse tingester om halsen" - på den anden side er det vist et hurtigt projekt ??? Nu vil jeg gå på yderlig opdagelse i mine gemmer og måske blive "ramt af" inspiration ;-)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Superflot, dit vingesjal.
Ja, jeg er faktisk så glad for formen at jeg godt kunne finde på at lave flere. Jeg har dog Birch og Charlotte på listen....de duer vist ikke i vingeudgave.....
:-) Britt

11:10 AM  
Blogger Vivian said...

Hej Susanne, først og fremmest velkommen hjem fra en dejlig ferie (med en masse go'e sager !!!)

Og så er det bare lige nogle skønne Kauni-farver der ligger dér i solen - og genial facon på sjalet det kan jeg godt sætte mig ind !

KH Vivian

11:45 AM  
Blogger Anita Lundkvist said...

Skøøøønt sjal og fantastiske farver - sagde hende som også strikker sjal i samme nuancer ;))

Mange hilsner Anita

1:42 PM  

Send en kommentar

<< Home