11 september 2005

Jow jow - vi er kommet hjem igen


Det har bare været en psykisk hård uge efter TOTAL afslapning i perfekte omgivelse !!! Men nu er "formen" ved at være der igen ;-)

Huset var tip top, det eneste store minus var de høje trin ! Og det var mange når man sku' fra køkken til tagterrassen !! Så jeg fik ikke drukket så meget kaffe som vanligt ;-)

Vejret var perfekt, vi fik badet, shoppet, drukket rødvin, tullet stille rundt, læst og strikket MEGET lidt og bare hygget os.

Nydt udsigten fra tagterrassen - kigget "på ingenting"...

Så ugen herhjemme har været lidt sej at komme "igennem", men heldigvis var der strik-inn v. Hanne fra webstrikkerne i tirsdags og det var rigtig hyggeligt !


Det var en "taske-ferie" og det startede v. vores lokale
DSB-kiosk, hvor der et udenlandsk dameblad havde en
lille fiks/chik taske med. Den måtte jeg simpelthen eje ;-)

Og så den sydfranske model

Der er sørme også lidt i tasken.... og det er IKKE strikkerelateret

De måtte simpelthen i kufferten, og det er nok også bedre end garn. (Nej jeg mener det ikke, men det lød så voksent..)

Så var der også denne:

ZenZen

Hovedbundsmassage - hmmm... Iflg. marketings-folkene kan den også klare migræne !! Jeg ved bare: jeg fik gåsehud og måtte eje den !!

Så må vi se om kæresten kan finde ud af at bruge den......

Vender tilbage senere. God lørdag til strikkefolket (og de andre)