22 september 2005

Strikketøj i skammeposen...

.... eller burde det være strikker i skammekrogen ???
Jeg har kvajet mig med det "forhadte" skyggesjal i alpacca:


Kan man se det ??
I det virkelige liv SKRIGER en kvart række af retmasker ( på det forkerte sted) til mig ! Havde jeg opdaget det ??? Er jeg næsten færdig ??

WHAT TO DO ?? Katrine siger det er lige meget - og det er hende der skal ha' det.
Jeg kan ikke holde ud at kigge på det, men kan heller ikke holde ud at skulle trævle op......

Så "glemmer" man strikketøjet i en pose og lader "Sommerfuglene" fra Sjove sjaler flyve rundt i stuen i stedet for
Et aldeles syntetisk nøgle til 5 kr, i den skønneste lyse blå med kulørte nister. Ja, jeg bliver glad af at ha' det i hænderne ;-)

Har lidt kidmohair i en intens blå farve på lageret, som jeg tror vil være brugbart til næste sommerfuglesjal.

Og nu glæder jeg mig efterhånden vildt til strikkekongressen ;-)

2 Comments:

Blogger Vivian said...

Jeg kan godt se det, ja - øv-øv-øv !!!

Men sommerfuglene lover godt, kønt med nister i !!!

HIlsen Viv, der også glæder sig til kæmpe-strik-in (mon de har ylette ???) ;-))

1:52 PM  
Anonymous Anonym said...

Susanne, pyyyyt da med det. Jo, jeg kan godt se det (men jeg strikker jo også skygger for tiden, så jeg ved hvad jeg skal kigge efter). Jeg forstår dig godt, men hvis modtageren er glad, hvorfor skulle du så pine dig selv med at lave det om? Tænk i stedet på historien om munkene, der med vilje laver en lille fejl i det de laver, for kun Vorherre kan lave det perfekt.
Kh Britt

1:55 PM  

Send en kommentar

<< Home