16 oktober 2005

3 dage uden praktiske gøremål

- kun mit strikketøj, nogle byture, kyssen med kæresten, lidt go' mad og ellers afslapning ! Og det var "bare" nede hos ham og ikke særlig eksotisk - men ligeså dejligt som et ophold på hotel !
Jeg fik shoppet lidt - støvler, nederdel og lidt garn.....! Og strikket på sjalstrøjen.

Nu varer det ikke længe før den skal skylles op og blokkes let OG syes INDEN jeg skal samle flere masker op. Tror at det bliver en af de gode her til vinterens kulde...
Jeg er helt vild med de blå nuancer !!









Og se så lige min lille baby,med alpakka under numsen og lammeskind mellem poterne

3 Comments:

Blogger Sanne B. said...

Hej Susanne,
Her behøves ikke lyd på pc'en, jeg kan se hvor højt han spinder.
kh
Sanne B.

8:51 AM  
Blogger Susanne said...

Åhh - det er noget af det "løse" uld fra Filita ;-) Skal da liige tjekke næste gang jeg er der!!

10:40 AM  
Blogger Vivian said...

uuuhmmm sikke da en dejlig lille luksus-kat, og kvalitetsbevidst ikke mindst !:-)

Viv

6:13 PM  

Send en kommentar

<< Home