07 marts 2008

Jeg er imponeret over...

at hun kan nøjes med én af den slags dage.... synes mine egne uger går på denne måde: planløst, stille, meget lidt praktik/logistik MEN heldigvis med masser af hyggetid med strikkende kvinder :o)

Må nok indrømme at overskuddet ikke er af det store - jeg forsøger at få kontakt med kommunen vedr. Katrine og er fra i dag sygemeldt på fuld tid. Det kræver åbenbart 35 timer/uge at få kontakt med den afdeling Katrine nu hører til.... og vi som havde glædet os over at blive flyttet til en anden afdeling :o(
Tror efterhånden at det er nemmere at ramme 7 rigtige i Lotto end at få hjælp fra Silkeborg Kommune ! Men nu tager jeg en ny runde og så må vi se HVAD der sker.
(Vi overlever på galgenhumor - hvis nogen var i tvivl - og ironi.....)
Der er blevet strikket på min Santa Fe-wrap og nu er jeg nået til 4. og sidste vinge. Glæder mig som et lille barn til at kunne bruge den her i foråret. Tris - jeg har set bøgerne på amazone.co.uk , så det sku' være muligt at skaffe dem den vej. Jeg så kun bind 4 v. Kastanien.
Jeg er vældig fascineret af skyggestrikkens virkning og så er det et dejligt strikketøj at ha' på pindene når hjernesvingningerne ikke er på deres højeste.

Henne i mit strikkehjørne ligger der et lille Noro-projekt og venter på lidt udregninger fra mig.... den glæder jeg mig også til at vise jer - snart :o)

Etiketter: ,

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Silkeborg kommune lyder som udlændingestyrelsen suuuuk.
Et par tricks, jeg lærte af den sag: Det gælder om at få fingrene i et direkte telefonnummer på sagsbehandleren (og finde ud af, hvem det er). Så er det "bare" at kime dem eller endnu bedre, kan du ikke møde op personligt/forlange et møde.
Sender du emails, så sørg for, at du modtager en kvittering, når modtager åbner emailen. Post har det med at forblive uåbnet...

Men vigtigst af alt, få alle deadlines og aftaler på skrift. Så har du beviser på deres sløvhed/inkompetence.

Hvor trælst det end lyder, det jeg lærte var:
Glem din gode opdragelse og stå fast, høflige kvinder har det med at blive tromlet ned!


Held og lykke med foretagnet!

11:01 AM  
Anonymous Anonym said...

Øv hvor er det surt for jer. Som om man ikke har nok at slås med, så behøver man ikke også have problemer med sin kommune. Men som Ulla skriver så hjælper det tit med et personligt fremmøde.
Håber at det snart løser sig for jer.
KH Lene Sophie

12:17 PM  
Blogger HANNE said...

Hej Susanne
Det var hyggeligt endelig at møde Katrine, Sidsel synes hun var rigtig sød :)
Din domino ting bliver skideflot og jeg er spændt på at se den på dig. Hav en god weekend
Knus

5:12 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Uha...kommuner er åbenbart ens uanset, hvor i landet man bor. Det hjælper som regel først, når man begynder at nævne de lokale aviser og mails til div. chefer og politikere. Men det kræver selvfølgelig, man kan få dem i tale i første omgang!!

Men det burde bare ikke være sådan...!

KH Tina

11:03 PM  
Anonymous Anonym said...

Hejsa

Kastanien har altså andre Simply Shetland også, så du behøver ikke at skulle til udlandet.

mvh
Marianne

8:43 PM  
Anonymous Anonym said...

Ååååhhhh, kære Susanne! Det lyder bare ikke rart! Men jeg ved at du er en af de seje....det skal nok gå...når du har fået blæst kommunekontoret omkuld.
Jeg glæder mig meget til at se dine kreationer - det ser flot ud!
Stort knus,
Britt

10:09 PM  
Blogger Susanne said...

Hejsa Marianne
Jeg så kun bind 4 da vi var på besøg hos Kastanien - så jeg ku' jo ikke udtale mig om de andre bøger :o)
Mvh
Susanne

11:03 AM  
Anonymous Anonym said...

Tilbage på pinden.... DET SAGDE HUN OGSÅ IGÅR :D


Hmmm - en meget lang pause her fra bloggen, men 2008 har

budt på modvind - af den slags der

7:27 PM  

Send en kommentar

<< Home