15 februar 2008

Trommehvirvel.....

Vinderen er Susan - et stort tillykke ! Måske posten er hurtig og gaven kan nå frem til i morgen....
Tror lige jeg kan finde noget vildt til dig ....
Modellen er denne skønne ting fra Simply Shetland 3:
"Santa Fe wrap".

Så det var ikke for at drille og jeg troede da at "alle" var stødt på modellen :o)
Det er et herligt TV-strikketøj og jeg kan godt forstå man kan blive afhængig af dominostrik. Men nogle gange synes jeg at domino bliver for voldsomt, så denne model er 1. gang jeg bare måtte lave noget med teknikken. Der strikkes i originalgarnet, indkøbt på vores tur til Kastanien.

Mht Hannibal... så kan han godt stå op - men han gider ikke kameraet... så han går :o) Men har da fanget ham og hans ben - både til fremvisning og i brug.
Skal der fanges mus, Tina, så er det hunkatten du skal låne :o) Basse kommer kun med dem som allerede er ramt af rigor mortis :o)





11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Wuauw - den er flot!! Den har undflyet sig min opmærksomhed - tror vist jeg skal have nærstuderet de bøger lidt.
KH Britt

3:34 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Piiiifffftttt. Det er en meget flot bluse

6:00 PM  
Blogger Kludemutter said...

Længe siden jeg har set noget så flot og anderledes. Kan man også købe bogen/bøgerne hos Tina ??
Den er jeg simpelthen nød til at efterabe, håber det er ok ;)

7:06 PM  
Blogger Susanne said...

Jeg blev også bare nødt til at strikke den :o)
Det er vel en kombination af en vest og et sjal og jeg ved ikke om min mave-profil egentligt kan bære modellen, men det ser vi jo på et tidspunkt ! Jeg så ikke om Tina havde denne bog i butikken. Men den er jo nem at tilpasse, hvis man kan det med domino :o) Så efterab (kan man skrive det ??) alt det du kan, Yt - skønne modeller kan man jo ikke få nok af i gadebilledet :o)
Susanne

1:06 AM  
Blogger Susan said...

God morgen i Silkeborg:-)))
Her har pakkeposten lige været, jeg siger mange 1000 tak for garnet, lige mine farver. Jeg var elleres bange for jeg havde "snydt" det kan du læse meget mere om på min blog.
Håber at I må få en fantastisk weekend mange hilsner
Susan

10:25 AM  
Blogger Karina said...

Anede ikke hvad det var du var i gang med, så jeg gættede ikke lige med. Ser nu rigtig spændende ud og har også været på nettet for at savle lidt over bøgerne - der er mange skønne ting i. Jeg har nu aldrig strikket "domino", så det tør jeg ikke lige kaste mig over. Men flot er den/det!

8:15 PM  
Blogger Susanne said...

Karina du kan roligt kaste dig over domino - det kan næsten ikke være mere enkelt end det :o)

8:44 PM  
Blogger Vivian said...

Hvad er nu dét for et behov du lige har fået skabt nu i Husum!!!

Den bliver fantastiks, jeg ved slet ikke om jeg tør klikke på linket!!!

Knus Vivian

8:52 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Jah....man kan jo kun konstatere, at katteverdenen ligner menneske-verdenen, så hvis man skal have lavet noget, må hunkønsvæsenerne træde til ;o))

Lækker, lækker model du har fundet dig der.

KH Tina

11:23 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Javel ja, så blev man jo lidt klogere også i dag. Jeg tror lige jeg skal lure lidt på de bøger, for de ser da spændende ud.

Tillykke til Susan
Kh Karen S

11:45 AM  
Blogger Unknown said...

Smuk model. Hvor kan man købe "Simply Shetland" bøgerne??

7tRIS

5:32 PM  

Send en kommentar

<< Home