14 oktober 2007

endnu en 7'er...

Jeg er også blevet tagget et par gange og nu skal det vist til at være - skidt med reglerne, for jeg sender den ikke videre :o)

1) Det er ALTID den venstre kontaktlinse der først rammer et øje.

2) Jeg bliver så uendelig glad når nogen overrasker mig; som denne lækre dajm-is fra min mors hånd. Der var lidt tilovers efter et gæstebud og så ville hun glæde os.

3) Jeg køber tit DVD'er på udsalg og optager film - men jeg får dem næsten aldrig set.
Jeg gemmer dem til engang.....

4) Kan frydes hvergang jeg åbner "kosteskabsdøren" - at nogen kan udtænke sådanne smarte sager til at holde orden og så holde prisen i bund ...

5) Jeg prøver at være mod andre som jeg gerne selv vil behandles...

6) Det sker lidt for ofte, at jeg ikke får tænkt mig om INDEN jeg siger noget.

7) Jeg har 3 uddannelser og bruger ingen af dem idag, men har lært meget om mig selv i de 3 forløb :o)

Dagens indlæg skal lige afsluttes med et billede af de lamper min far har hængt op for mig - det syn kan også fryde mit lille hjerte

7 Comments:

Blogger Jane said...

Det er da lidt sjovt med de kontaktlinser, her er det nemlig osse altid den venstre først, både når den skal i og af. hvis jeg prøver med den højre så går det helt galt og jeg blir skeløjet og alt muligt. Så i med den venstre først;-)

10:46 PM  
Blogger nettie said...

Arj, hvor pudsigt. Ditto her m. venstre linse først. Jeg er højrehåndet, kan det mon være derfor? Vil en venstrehåndet mon tage højre kontaktlinse først?
kh
nettie

12:09 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Jeg har også brugt kontaktlinser (og er højrehåndet) og det afhænger af hvilken linsepakke jeg åbner først, så hos mig er der ikke noget system ;-)
... den der med at åbne munden før man tænker, den kender jeg også selv lidt for godt ;-)

Kh Karen S

9:28 AM  
Blogger Vivian said...

Sikke nogle afsindig fine lamper - total råhygge!

"Nogen" på min matrikel glæder sig til et snarligt gensyn!

Knus V.

1:26 PM  
Anonymous Anonym said...

Åhhh, ja kender godt det med "engang"....og kosteskabsfryd er en helt særlig kategori af fryd. Føler mig sååå heldig hver gang jeg spotter en dims af den slags.
Knus,
Britt
...skønne lamper...de er fede!

4:43 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Jeg er som sædvanligt lige lidt bagud - jeg ville såmænd bare lige sige tak for overraskelsen. Det var SÅ dejligt at se dig igen ;o). Normalt bryder jeg mig ikke om at blive taget med bukserne nede, men denne gang var det bare helt ok ;o)

KH Tina

11:31 PM  
Blogger Sanne B. said...

Nå, men jeg skal altid være på tværs - da jeg brugte linser, satte jeg altiod højre i først.
Tak for din lille hilsen på bagsiden af mine længe ventede pinde :-)
kh
Sanne B

9:33 AM  

Send en kommentar

<< Home