07 oktober 2007

Den "hemmelige" gæst....

i Næstved var mig. Det var herligt at se de overraskede ansigter og skønt at hilse på nye og gamle venner. Onsdag formiddag ku' jeg ikke længere holde det ud: at jeg ikke skulle med på Webstrik's festival ! Heldigvis var der en ekstra soveplads hos Pia og Lise og jeg måtte køre med Anette frem og tilbage. Ku' det blive bedre ???
Det har været en skøn weekend og det var LIGE hvad jeg trængte til: grin, samvær, veldækkede borde, mere grin, skønt vejr til os rygere, fornemmelsen af et lokale fyldt med 75+ strikkende kvinder - det kan kun anbefales ! Fik jeg taget billeder ?? Det blev kun til disse 2 mørke billeder.... men stemningen kan måske fornemmes.

Endnu en gang præsterede jeg at købe forbavsende lidt strikkerelateret ind - se bare her
Og så snakker vi ikke om det Sensefad som byttet ligger i eller disse 2 glas, som jeg heller ikke ku' modstå.
Min chauffør havde lige et ærinde v. Holmegaard - hmmm, hun slap vist noget billigere end mig :o)
Nu er jeg bestemt klar til en ny uge - endnu en gang med god inspiration og fyldte batterier.

7 Comments:

Blogger Anette said...

Hej Susanne.
Det glæder mig at se at der stadig er noget i glassene. Her er der kun een pose tilbage. Kæresten tog den lille pose med hjem.
Tak for godt selskab.
Vi ses på lørdag
Anette

9:09 AM  
Blogger Sanne B. said...

Ja, det var virkelig en dejlig overraskelse at se dig igen.
og tak for bolsje forresten, mums.
Håber der var nogle tilbage til dig selv og hjemturen.
kh
Sanne B

9:12 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Tak for en dejlig weekend, det var meget hyggeligt at møde dig! Og mange tak for det dejlige bolsje du bød på ;-)

Nyd energien og inspirationen
Kh Karen S

11:59 AM  
Blogger Vivian said...

Tak for sidst det var hyggeligt (omend traumatiserende for "Lille-Mås" - måske...)

Jeg syns jo altså at hvis man melder sig til onsdagen før det sner er man i riiimelig god tid!
;-)

Knus! Vi ses snart!

Viv

3:53 PM  
Blogger Lise said...

Hvor lyder det altså bare fedt. Næste år er der vist ingen vej uden om!

6:12 PM  
Anonymous Anonym said...

Overraskelse - DET er ganske vist - endda en positiv en af slagsen. Hvor var det godt at hilse endnu mere på dig, du skønne væsen!
KH Britt

7:31 PM  
Blogger The Silent Knitter said...

Ja gu var deten overraskelse - her havde du fået mig til at ynke dig MEGET - og endda helt til næsten selve dage ....
Men - godt at se dig. Og næste år er du jo selvskrevet ;-)
Vi snak's og ses li' plusli'
Knus fra
Hanne

8:15 PM  

Send en kommentar

<< Home