13 oktober 2007

Luksusproblemer....

her i den lokale lille strikkekreds har vi haft diskussioner om hvad luksusproblemer er.
Det startede med et jobtilbud til én af ægtefællerne og demed en fraflytning fra strikkebanden... Ikke en nem beslutning, men hun blev ved med at sige det er et luksusproblem ! Men NEJ, kæreste ven, skal du se luksusproblemer så er de lige her ved mig:
- Hva' pokker skal jeg gøre ved dette træ, som var ved at dø på Katrines værelse og bare blev sat ud i udestuen i foråret indtil min far kom forbi med traileren.... Den stortrives derude, men det er ikke frostfrit. Så hvor pokker skal jeg gøre af det indtil foråret kommer igen ????
- Hvor skal jeg da starte med al den nye inspiration der kom ind af døren i denne uge???


- Hva' med denne skuffe's indhold ??
Det er da et luksusproblem i den tunge ende: at ha' en stor skuffe fyldt med guffe-garn og ikke ku' tage en beslutning om HVAD det skal omdannes til :o)
Beslutninger om familiens ve og vel hører bestemt ikke til luksusproblemer (i mit univers), selv om det er et trin op ad karrierestigen :o) Men det er jo dejligt at I har nogle valgmuligheder - måske det er der luksus-begrebet kommer ind for dig ?
Flere luksusproblemer: Hvad skal jeg tage med til Strik-in i Garngalleriet i dag ?
Rigtig god weekend til I alle andre med luksusproblemer og problemer :o)

3 Comments:

Blogger Laila: said...

Jeg har hørt at Ida bager...sä lidt smäsult, det skal du i allefald have med....

Og nogle ganske aldeles vidunderlige luksusproblemder du har.

12:51 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Det er dig, der har luksusproblemerne ;-)

2:51 PM  
Blogger Susanne said...

Dejligt at der endelig er nogen der giver mig ret :o)
Kagen var vidunderlig og du kan glæde dig Laila, hvis du nogensinde kommer forbi Silkeborg.... Ida er en haj til at bage kager !!
Kh
Susanne

9:10 AM  

Send en kommentar

<< Home