12 februar 2008

Ka' du gætte hvad det er ....

Endnu en gang noget der ALDRIG er set på denne blog:
en lille konkurrence, i anledningen af at jeg har ferie
og en (for mig) ny teknik...
Hvis du kan gætte hvilke model jeg er i gang med at strikke og skriver det i kommentarfeltet inden torsdag kl. 24.00 .... så vanker der en lille ting til vinderen fra denne skuffe.
De skønne kvinder jeg var sammen med i weekenden kan ikke gætte med - så bliver det for nemt :o)
Dette billede viser vist med alt tydelighed hvordan vi nyder denne uges ferie.
Torsdag sidst på eftermiddagen:
Ingen der har ramt den rigtige - endnu :o)
Hvis ikke der kommer en vinder, så trækker Katrine og jeg lod imorgen på alle kommentarerne til dette indlæg......

12 Comments:

Blogger Pia said...

Hej Susanne,
Sjovt med en lille konkurrence... jeg synes, det ligner noget Isager, men kan ikke specificere det nærmere :-)
God ferie,
Knus fra PiaT-Malmö

1:19 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Susanne,

Jeg synes, det ligner en nederdel.

God ferie & mange hilsner

Lone, Silkeborg

1:41 PM  
Blogger Fríða said...

jeg har helt sikkert set det för, men hvor, hmmmm....
kh.fra Island
Frida, der nu söger efter svaret og kommer igen når det er fundet, jeg har jo indköbsstop, men ingen kan vel sige noget til at jeg vinder lidt garn!

2:02 PM  
Blogger Sanne B. said...

Sig mig en gang...., står den kat aldrig op??? Tror endnu ikke jeg har set et eneste billede med ham i oprejst position. Skøn er han, syvsoverhyggemis eller ej.
Aner ikke hvad du er ved at strikke, men glæder mig til at se mere.
kh
Sanne B

2:29 PM  
Anonymous Anonym said...

Ja det er jo en domino ting, så mon ikke det er en Vivian Høxbro model, men lige hvilken kan jeg ikke lige dreje.
Go' ferie Susanne.
KH Lise

4:14 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Nu har jeg ellers trævlet hele Vivian Høxbros side igennem for at se om jeg kunne finde noget, der ligner... suk, det kunne jeg ikke ;-) For jeg synes ellers det ligner en kombi af noget domino og skyggestrik...
Måske det kunne være til en trøje/cardigan?

Kh og nyd ferien
Karen S

4:59 PM  
Blogger Laila-H said...

Hej Susanne
ku`det måske være noget Zaire-noget. Tja eller en tevarmer

5:54 PM  
Blogger Susan said...

Hej Susanne.
Domino ha ha den var da ikke svær.
Rigtig god ferie
Jeg syn's måske den ligner en isager jeg har set i en fælles strikkebog et sted. husker ikke navn og titel lige nu. Måske vender jeg tilbage.
Hilsen
Susan

6:26 PM  
Blogger annestuds said...

Kære Susanne
Det ligner grangiveligt Dominojakken fra Politikens strikkebog, som én havde på ved Strikkefestivalen.
Kærlig hilsen
Anne

10:38 AM  
Blogger Susanne said...

Et bud der er tikket ind på sms: "Den der sommerting fra Isagers nye bog."
Anne - hverkenfuglellerfisk

5:21 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Jeg synes også, den ligner dominojakken (kan ikke huske, om den hedder sådan rigtigt) fra Politikens strikkebog, og som blandt andet Pia T er ved at strikke.

Sikke en herlig dovenmis - kan jeg ikke låne ham lidt til vores mus under køkkenvasken?

KH Tina

6:39 PM  
Anonymous Anonym said...

ØV - jeg må give op - det huer mig fa... ikke! Synes mest det ligner Karpen fra den nye Isager-bog, men så har du vendt rundt på firkanterne....
Har eller klikket og klikket rundt for at finde den - uden held. ØV!
Glæder mig til at se hvad det er - har sådan på fornemmelse at du driller os lidt....
KH Britt

10:43 PM  

Send en kommentar

<< Home