26 maj 2006

Sjal i dagslys...

så'n da.... Det er lidt overskyet, som det ses i vinduet :o)
Et vægttab på 900 gr. i denne uge - jeg trøster mig med
at denne kvinde siger at de første 5 kg. er de sværeste !!
Cyklen er afleveret på værksted, så er det planen at min søndags-trave-makker og jeg, vil til at cykle. Kom også lige til at putte lidt garn i min taske...... men mere om det lidt senere.
Nu vil jeg gå i kælderen og male vægge - vasken er kommet og jeg har kigget meget på den :o) Jeg glæder mig til at få den op på søndag. Fotodokumentation følger på søndag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hov, det sjal har jeg set før....;o) Jeg er blevet utrolig glad for mit, selvom jeg var noget valen ved farven (babylyserød) til at starte med. Den grønne er bare flot !!

KH Tina

11:59 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Taaaak, hvor er det flot.

Ulla

4:27 PM  
Anonymous Anonym said...

Superflot sjal i en dejlig farve. Og kanten er virkelig smuk - ligner en klassiker fra starten!
KH, Britt

5:30 PM  

Send en kommentar

<< Home