16 maj 2006

Hvad du ønsker.....

Skal du få.....
Søndag havde jeg besøg af en ven...
Snakkede lidt om at jeg godt ku' tænke mig
at få fjernet skabene i vores fælles vaskerum ....

Og så få en bordplade op + hylde nedenunder og ikke mindst: et væghængt vaskekar.
Det kan sgu' ikke ta' lang tid - var hans kommentar. Så idag efter arbejdstid gik han igang; torsdag henter han bordplader ved en nevø og så må jeg vist også hellere få en vis del ud af en anden :o)
Hvis jeg skal følge med der.... har netop lige opdaget at mændene i min familie nok mere er "projekt-minded" - altså bruge lidt mere tid på opstarten :o) Og det er jo dem jeg er vant til....
Så pindene er slet ikke blevet rørt endnu, men håber at det kan lade sig gøre iaften.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jow tak, sådan er min gemal også; hans etgnebræt er såååååå stort og bredt, men når det kommer til handling...er det tit mor her, der må gribe hammeren, så han hviner og tager fat i en fart! *fnis*
Det er da dejligt, nogen kan ta' et initiativ, selvom det kan være svært at følge med..så meget desto hurtigere er det forhåbentligt overstået, så du sidder med ét stort smil bagefter! :o)

6:55 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej, du skulle vel ikke have lyst til at sende nævnte ven en tur til Sjælland? Sikke skønt du får det overalt :-)
Mange hilsener Lene Z.

7:44 PM  
Anonymous Anonym said...

Sikke dog en masse, du får lavet rundt omkring for tiden. Det er så dejligt, når det hele er overstået.

KH Tina

10:56 AM  

Send en kommentar

<< Home