19 maj 2006

Det kan regne, det kan pjaske

- for jeg er nemlig ligeglad
Mit 1. interweave knits er ankommet og der er flere søde og spændende ting, som godt ku' komme på pindene..... Én af mine kusiner skal ha' denne her.

Hun ønskede sig for lang tid siden et sort tyndt sjal, men fik et råhvidt i Netto-mohair... :o) Jeg har noget sort URU-lace på lageret og jeg tror, at det vil passe godt til opskriften. De små russiske dukker og de andre blade er fra Marianne's butik. Jeg har slet ikke haft tid til at kigge i dem endnu, den står nemlig på rengøring i det "nedbrudte" vaskerum - og ADDRRR.... det er altså ulækkert(og jeg er ellers ikke sart med så'n noget !!)
Jeg har fået gang i Pandora og er nu på 2. ærme - et lille fotobevis
er nok på sin plads. Mht vægttabet, så har det været en underlig uge. Min rytme blev "ødelagt" ved at ændre arbejdstider og det ku' jeg ikke finde ud af mht maden, men det blev alligevel til et lille vægttab på 700 gr. Så optimismen er i behold og når maden består af rodfrugter..... ja, så bli'r jeg så glad - elsker smagen af dem.

2 Comments:

Blogger Anne said...

700 minus er da bedre end 700 plus, i alle tilfælde når vi kigger på vægten; kigger vi i pungen er det det modsatte!!
Fortsat pøj-pøj med reduktionen ;-))
KH Anne

Hov forresten! når du nu selv indrømmer,at du ikke er for skrap til at taste de nedenstående tegn i andres blogge, hvorfor skal vi så lide her hos dig??

4:50 PM  
Blogger Anne said...

Nu regner det altså ikke mere ;-)

7:03 PM  

Send en kommentar

<< Home