25 maj 2006

Fridag med hygge

Dagen i dag har været én af de rigtig gode; der er sovet længe (og jeg mener længe !) Jeg har tøffet rundt med morgenhår og morgenkåbe, læst i Prædikanten (og den er spændende), læst diverse blogs og ikke mindst: fået monteret kanten på mit flaskegrønne sjal. Her i solstriben er der ikke meget flaske-farve over den :o) Det gik som en leg med Paul Simon's "The Rythme of the saints" i ørerne, jeg elsker musik med masser af trommer.....

Pandora-kraven skal påbegyndes iaften - jeg har mere end 100 gr. af bundfarven i overskud.... så jeg er lidt spændt på om den passer ?!?!? Denne sommertop afgår ved døden i dag eller imorgen. Jeg var i tvivl i august sidste år om jeg ku' få den på..... Og én ting er sikker: jeg er ikke blevet mindre siden dengang :o) Så den må blive omdannet til noget andet.

2 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Det lyder som en rigtig hyggelig dag.
Kan man tigge et billed af det flotte sjal i dagslys engang?

3:56 AM  
Anonymous Anonym said...

Den kant har jeg selv syet på et "venindesjal" engang (det med de store blomster), og det var simpelthen et hyggeprojekt, der ville noget. :o) Og så synes jeg kanten er vildt flot! ( og den passede perfekt til netop et sjal med blopmster...)

6:56 AM  

Send en kommentar

<< Home