29 maj 2006

Det er sjovt

at strikke på Green Gable, jeg skal
liiigeee ha' en pind mere....... Der er
lidt flere masker på end i opskriften.
Den sku' jo gerne ku' bruges !!
Jeg glæder mig helt vildt til at prøve den :o)


Men denne er i skammekrogen ( i mit tilfælde er det henover ryglænet på sofa'en). Den ser mig lidt lille ud - nu går overvejelserne: skal den blokkes kraftigt eller skal jeg trævle op og lave en om'mer.... hmmmm. Vi ved vist HVAD det bli'r, men jeg er ikke imponeret af opskriften, og derfor lidt træt af det. Der er kun 1 sæt mål og det er til small; godt nok er der et maskeantal til medium, men ingen mål.... Ved godt at jeg selv kan regne det ud -men hva' fa'en har jeg betalt 500 kr. for ??? Tror at min strikkehjerne er bedre til Isager :o) Og jeg er ellers ikke god til suduko .....

OT: imorgen kl. 14.30 er det 1 år siden jeg røg den sidste røde look. Det er lidt underligt og meget dejligt at være røgfri efter 23 år som storryger ! Og imorges var der lidt mere plads i arbejdsbukserne end der har været et stykke tid !!! Yeahhhh

6 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Snak med din DesignClub.dk forhandler og spørg om hjælp (de har ingen email, Ingers privat adresse, er vist deres postadresse).
Jeg løb tør for garn til twist handskerne og instruktionen til den "anden" handsker kunne jeg ikke lige helt gennemskue.
Det kan f... ikke være meningen, at vi skal smide 30 kr efter en fejlfyldt opskrift og fungerere prøvestrikker.

Hvis vi nu alle begyndte at forlange pengene tilbage for meget fejlfyldte opskrifter????

Tillykke med rygestoppet, meget flot!
Ulla

1:28 AM  
Anonymous Anonym said...

Ja, helt ærligt!! Helt enig med Ulla - opskrifter man tager penge for skal altså være gennemarbejdede efter min mening.
Og helt enig: Green Gable er sjov at strikke - der kommer nok snart et glimt af min....
KH,
Britt

8:38 AM  
Blogger strikke_jane said...

Stort tillykke med det røgfrie år - godt gået. :-)

10:32 AM  
Anonymous Anonym said...

Hejsa
Ville bare lige sige tillykke med det første røgfrie år. Så er vi i samme båd nu. Thi Hi!!
Den der blå Green Gable ting, den ser da rimelig spændende ud. Glæder mig til at se mere.
Knus Lise

8:56 PM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke med røgfriheden - er det ikke en fantastisk sejr?! Jeg er også igang med en blå Green Gable :-)
KH Julie

9:58 PM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke med året!! Og hold UUUUD, det er altså fedt i det lange løb!!! - sagde hende, der røg fra hun var 11, eeeeeeelskede (kan i og for sig sættes i nutid, for jeg husker stadig "affæren") at (stor-)ryge, men holdt op som 29-årig for at få et ønskebarn - og det lykkedes - og barnet samt lillebroderen vokser op i et 100% røgfrit hjem.
Min Green Gable er Green...men er spændt på pasformen. Om ikke andet går det da relativt hurtigt...

12:41 AM  

Send en kommentar

<< Home